الموضوع: 45 يوم =شهر ونص
قديم 19-04-2014, 01:25 PM
حلمي كبير اوي *رنوش* حلمي كبير اوي *رنوش* غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

حلمي كبير اوي *رنوش* is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهاب احمد محمد مشاهدة المشاركة
علي فره المشكله مشكلتك انتي ومفيش حد هيقدر يحلها غيرك انت انعه نفسك انك مش عامله حاجه ومستنيه اي جد يقولك انك مش هتلحقي تذكري علشان ترضي ضميرك مفيش حد مش مذاكر حاجه مفيش حاجه اسمها حد ميعرفش حاجه عن المنهج ومفيش حاجه اسمها مسمعتش المنهج الحل من عندك فوقي قبل ما الدنيا هي اللي تفوقك محدش هينفعك ومحدش هيعرف يساعدك الحل في اييديكي انتي لو معرفتيش لا قدر الله تدخلي الكليه اللي عايزاها انتي اللي هتندمي وانتي اللي مسالوله مفيش حاجه اسمها الظروف اللي خلتني هتبقي انت اللي عملتي كده في نفسك ومش هيبقي ليكي اي حق اي حق انا بكررها اهو انك تلومي حد غير نفسك وياريت تبداي تذاكر ومش كليه شويه تدخلي مثلا تقولي مش عارفه لو كنتي بداتي كتتي عرفتي تعملي حاجه ومعلش لو الاكلام صعب شويه بس دي الريقه اللي تنفع معاكي لازم تفوقي لازم تفوقي
والله العظيم تاني حضرتك جبتلي من الاخر والكلام اللي مفروض يتقال بجد شكرا لحضرتك اوي علي الكلام دون
مفيش داعي اني اضيف حاجة لانه فعلا كل كلمة قولتها حضرتك صح وخصوصا في فكرة اني مستنية حد يقولي مش هتلحقي عشان الاقي لنفسي حجة معاك حق والله وانا اشكرك تاني
وانا اللي هندم فعلا علي مستقبلي اللي بضيعو دون انا لازم افوق لنفسي بس فعلا حضرتك فوقتني بالكلمتين دول
جزاك الله خيرا