قديم 29-09-2009, 04:55 PM
abdelrahim666 abdelrahim666 غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

abdelrahim666 is on a distinguished road

الاستاذ احمد تحية تقدير لك علي مبادرتك الجيده التي تحتاج الي المسانده من كل الذملاء بدل من التريقه وسوء الادب. مش عارف اذاي فكر بعض الزملاء وصل لهذه الدرجه.
هتقول الروتين والواقع. الروتين انتو اللي عملتوه بخضوعكم ليه. والواقع بيقول انكم مش عايزين التغير الي الافضل. مع انه احسن لهم.
انا عندي التوجيه ايضا قال انه مينفعش. لكن انا اصريت وهحضر باستخدام الكمبيوتر في الكتابه والطباعه. هذا الي جانب اعداد معظم الوحدات حتي الان بوربوينت وافلام صوت وصوره من خلال برنامج موفي ماكر. يعني الدفتر كمبيوتر والتطبيق بالوسائل المناسبه كمبيوتر برده.
اذا كانو معترضين يكتبو مذكره ويحولوني شئون قانونيه بس عليهم ان يثبتو ان التحضير بالكمبيوتر ممنوع( الا اذا كان فيه نص قانون يجرم ذلك وانا ما اعرفهوش) بالمناسبه هو فيه قانون يحدد الكتابه بخط اليد.
هيقولو فين الاجهزة وننتظر لما يكون معانا لابتوب. بالله عليكم كام مدرس منكم معندهوش جهاز في البيت.(الدليل انكم بتستخدموه دلوقتي للدخول للموقع والانترنت) واعتقد مافيش مدرسة مفيهاش جهاز علي الاقل وطابعه ولو مفهاش حبر ده مسئوليه المدرسة وكلها 25 جنيه تعبي بيها الكارتريدج

رجائي من كل زميل محاوله تصحيح وتطوير الذات لكي يعود للمدرس مكانته التي ضاعت بسبب الكثير من المدرسين