قديم 08-09-2012, 12:01 AM
دكتورة/نورهان دكتورة/نورهان غير متواجد حالياً
موقوف

دكتورة/نورهان is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_181 مشاهدة المشاركة
يا جماعه انا ما ليش فى الموضوع بس هتكلم علشان اللى استفدتوا من فامبير يا جماعه انا مش عارف ايه حركات العيال اللى انتوا بتعملوها ديه دكتورة/نورهان انا مش فاهم يعنى ايه لما صدقت مواضيعى تشهدلى واضيعى تشهدلى اه مواضيعوا تشهدلوا احنا هنهرب من الحقيقه ققرى موضيعه و بعدين اتكلمى انا اصلا مش فاهم الموضوع قلبل خناقه كده ليه يا جماعه احنا ناس المفروض محترمين ايه اللى بيحصل ده و دكتورة/نورهان ققدر اعرف انتى داخله ليه فى الموضوع انتى مش متحضره بالمره على الاقل انتى بنت المفروض يبقى عندك احترام و تحترمى الناس لكن لآ ازاااى لازم ادخل شمال فى الكل و طريقتك اللى هيقولى كلمه هقولوا ميه و عايزا تتكلمى و خلاص مش عارف على ايه يعنى شكلك كده اصلا صغيره و ما لكيش اى علاقه بالكليات و لا حاجه لكن يا فامبير مع احترامى ليك انت اول رد ليك كان وحش لاكن برده يا جماعه هو اعترف و قال انا كنت اجرسف مش لازم حد يجى و لا مش حد كمان بنت تيجى تتكلم و فامبير ده اكبر منك فالو فيه احترام احترمى الكبير
اولا لو انا مش متحضرة فباين من كلامك انك ما شاء الله يعنى محترم جدا انا الحمد لله متربية ومقلتش حاجة عيب وانا ان كنت تقولى مش داخلة لية فى الحوار فولله يعنى حاجة غريبة ما انت ادخلت اهوة اعتقد كمان ان صغيرة دى بلنسبة ليا مش لطيفة انا داخلة كلية حضرتك ولو صغيرة بردوا لان مش عيب فممكن ولله الحمد اكون فاهمة اكتر منك مية مرة وانا اساسا اعرف لية فى الكليات انا اعرف اخبار عادية انا مهتمة بكليتى بس والحمد لله اعرف حاجات فى الكلية ممكن حد خريج ميعرفهاش فمش بلسن ممكن كبير وهايف ومبيعرفش يتكلم ومش ذوق وبيهين الناس وهو ولا يسوى اساسا ياريت تفهم وانا عندى احترام غصبن عن اى حد واذا كنت بتقولى عندى احترام وانتى بنت فانت المفروض راجل متكلمش بنت كدة انا الحمد لله متحضرة وعايشة تلت تربع عمرى فى امريكا يعنى الحمد لله هناك اخر تحضر و المفروض لو انا غلطانة حتى تتدخل تهدى الموضوع مش تولعة واخر حاجة احب ققولهالك اوعى تكلمنى كدة تانى فاهم وتتحضر معايا فاهم لان دة المفروض انا عرفت مصر فى الحال دة لية وامريكا متحضرة لية