قديم 25-07-2011, 01:36 AM
ROMEOOOO ROMEOOOO غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

ROMEOOOO is on a distinguished road

السلام عليكم

أنا عاوز ادخل حاسبات و معلومات عن قناعة كبيرة لأن الكومبيوتر دخل في كل حاجة دلوقتي و البرمجة دخلة في 95% من الحاجات اللي بنستخدمها و حاسس ان جوايا طاقة كبيرة عاوز اطلعها في الحاسبات لكن أنا عاوز أي حد في حاسبات و معلومات أو متخرج منها يقولي

أنا ترتيبي في حدود 22 ألف و مية علي مستوى الجمهورية في علمي رياضة و أنا جايب 93.65% و تنسيق المرحلة الاولى 93.9% فعاوز اعرف هل حلحق حاسبات؟

و ياريت أعرف إيه افضل جامعة فيها اقسم كويسة للحاسبات و المعلومات أنا عاوز ادخلت حاجة كده تخليني اسد إن شاء الله لو اجتهدت في الكلية و أنا من وأنا صغير بستعمل الكومبيوتر و بحس اني متمكن منه قوي و عمري ما طلبت مساعدة حد في حاجة سواء تنزيل ويندوز أو برامج أو تظبيط الكومبيوتر فعاوز كلية فيها قسم كويس و أنا ممكن ادخل قسم خاص لو الخاص هو اللي كويس يعني الحمد لله والدي موافق فعاوز اعرف إيه أحسن قسم للبرمجة و أكتر قسم مطلوب في شركات زي microsoft , google , oracle, yahoo , apple softwares و باقي الشركات الرائدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و إن شاء الله ناوي اخد الكورسات اللي هي فوتوشوب و سي شارب و كل الكلام ده في سنة اولة عشان ابقي كويس في التطبيق العملي

أنا من القاهرة عموما و منتظر ردود حضراتكم