قديم 27-07-2012, 10:52 PM
اسراء صقر اسراء صقر غير متواجد حالياً
عضو جديد

اسراء صقر is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoash مشاهدة المشاركة
كويس ان حضرتك كتبتى اسنان مع ان رأيي ان صيدلة للبنات افضل بس برضوا اسنان كويسة للبنات لكن طب الصراحة للبنات وحشة جدا وبعد ما بيدخلوها بيندموا

انا اصلا كنت اقل نص درجة من طب اسنان اسكندرية وجالى طب اسنان الاسماعيلية بس حولت تحويل اغتراب بعدها علاطول لكنى رحت طب اسنان الاسماعيلية مرتين فى الاجازة اقدم قبل ما احول والصراحه من اللى شفتوا هيا كلية هادية جدا ومعاملها وعيادتها لسه جديدة وفيها اجهزة ومودلز حديثة ونضيفه زى اللى فى الجامعات الخاصة الصراحة عجبتنى اوى بس كان لازم احول عشان المسافة وبالنسبة للمستوى الدراسى سمعت انها كويسة جدا وفى طريقها للاعتماد ودلوقتى سمعت انها اول كلية طب اسنان اعتمدت فى مصر بس مش عارف الخبر صحيح ولا لا

مفيش طبعا تدريب بعد اولى ... حضرتك بتشتغلى على مودلز صناعية فى تانية وبعد ما تخلصى تانية هتشتغلى فى تالتة ورابعه على patients
والله بالنسبة لموضوع صيدلة انا عارفة انها كويسة اوى للبنت بس انا مش بحب الكميا اوى وكمان انا بحب الشغل العملى اكتر ... انا فعلا سمعت ان اسماعيلية اخدت الجودة......بس انا مش قصدى التدريب ده انا قصدى زى ماحضرتك كنت بتقول اننا بنروح لدكاترة ونتفرج بس