قديم 24-09-2009, 07:04 PM
الصورة الرمزية eng.ahmed55
eng.ahmed55 eng.ahmed55 غير متواجد حالياً
طالب جامعى ( كلية حاسبات ومعلومات )

eng.ahmed55 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/el doktor مشاهدة المشاركة
شكرا جزيلا ليك يا بشمهندس
بالنسبه لاول إجابه بص يا سيدى
1-إنت قولت إنك واثق من نفسك وف نفس الوقت قولت أسيبها لواحد يعرف يقدر المسؤليه والمفروض إن الشخص ده كل اللى محتاجه إنه يكون واثق من نفسه معنى كده إيه ؟؟؟؟
معنى كده إن إنت الشخص ده وواثق من نفسك وكل حاجه بس إنت متردد يعنى لما تتطلب منك حاجه كبيره بيتولد عندك إحساس إنك مش قد المسؤليه بالرغم من إنك قدها لازم يبقى عندك توازن بين الجرئه والعقل يعنى تتخلص من حتة التردد دى وتؤمن إن إنت عندك قدرات خارقه وساعتها تقدر تعمل أى حاجه زطبعا تأثير ده ف الدراسه ملوش حل وأنا مش بقولك نعمل أى حاجه تحت راية الجرأه لا أنا بقول جرأه وعقل يعنى متجازفش بحياتك مثلا لكن لما يكون ف حاجه جريئه ومش خطر إعملها عشان اللى هيعملها مش أحسن منك دى أول نقطه ف السؤال الاول
هههه أوعى تزهق أصل أنا بحب التحليل النفسى أوى أوى هوايتى الوحيده
المهم يا معالى الوزير بالحق أول إنت خفت إمبارح لما قولتلم هتبقى رئيس الوزراء خليك جرئ
ههههههههههههههههههههههههههههه
المهم إنت بتقول هعمل إيه لو محاولتى فشلت
يا بوحميد المفروض إن ده ميجيش ف بالك أصلا
إنت عملت زى اللى مراته ماتت وهو بيدفنها بيفكر يخطب منين
بص يا أحمد بشروا ولا تنفروا ويسروا ولا تعسروا
بجد أوعى تتوقع الشر يعنى لما تعمل حاجه إنت مقتنع إنها كويسه أوعى تعمل حساب الجانب السلبى
(تيجى تخطب مثلا وأول ما تقعد تقولهم يا جماعه اللى أوله شرط آخره نور بعد الخطوبه لو الخطوبه اتفشكلت هآخد الباسبوسه اللى جبتها )
طبعا بهزر معاك
دا تعليقى على أول سؤال والباقى أما اشوف رأيك إيه أول لاحسن أنا حاسس إنك هتكسر الشاشه وتجيبنى منها ههههههههههههههه
جزاك الله خير
ههههههههههه
اكسر شاشة مين يا برنس
انا على فكرة بحب اوى ان كل واحد شايف فيا عيب يقولى عشان انا بحب اصلح من شخصيتى وبحب الناس كمان اللى بيصلحوا من شخصيتهم
اول حاجة عاوز اقولك انى واثق من نفسى بس انا مش هكون مهتم بالموضوع ده اوى لانى هكون ورايا مشاغل والدراسة والمدام والعيال
وانا بحب اخلى المهمة دى لحد متخرج خلاص اتجوز ودخل الجيش وخلص اموره بس اكيد هتابعه فى الموضوع
اوعى تفتكر انى ملهوف على الجوازبالعكس انا مش حطه فى دماغى خالص ....جواز ايه وهباب ايه
وبعدين لو طلبوا منى انى اشتغل وزير مش هقبل لانى بحب اشتغل فى مجال السوفت وير ومش بحب اتعامل مع اى واحد منافق زى اللى بيطلعوا فى التى فى {محدش يفهم غلط انا مش عاوز حد يعتقلنى دانا غلباااااان}

سلاااااااااااام لاحلى بلد مصر امى
وشكرا ليك يا بشمهندس احمد