قديم 29-09-2009, 07:13 AM
الصورة الرمزية hopeless sara
hopeless sara hopeless sara غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

hopeless sara is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/el doktor مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
أنا هسأل سؤال وعاوز إجابه هى هتكون إجابه واحده
بس لها أبعاد كتير يعنى بتحدد حاجات كتير أوى ف شخصيتك
إحم إحم ... المهم
عاوز أعرف ماذا يحدث لو كنت ف أحد المواقف التاليه
1-رشحت أن تكون مسئول عن تقديم طلب لإدارة الجامعه التى تنتمى اليها مضمونه أن الطلاب متضمرون من تأخير إنشاء نقابة مهندسى البرمجيات (هتوافق ولا لا؟؟؟!) ولو وافقت (هتقول ايه؟؟؟!)
اه هوافق اوى ..لان ذى م هما مضايقين انا مضايقه و اكتر كمان ...هقول كل اللى ف نفسى ..لما يجى و قتها بس هقولك
__________________________________________________ ____________________________

2- أنت ف المحاضره وسألك الدكتور سؤال ف الشرح السابق ومعرفتوش وف نفس الوقت عاوز الدكتور يحترمك تقول ايه ؟؟؟
عاده ف المواقف اللى ذى دى انا بسكت خالص لحسن ...بس لو الشرح السابق بس هو اللى انا معرفتوش هقوله يسالنى ف اى حاجه تانى قبل ده

3-إنت ف محاضره ف أول شهر دراسه والدكتور أو المعيد غلط ف حاجه ولتكن حسابيه مثلا (بالرغم إن ده نادر جدا) ومحدش اتكلم تتصرف إزاى ؟؟؟! لو عادى و الحياه حلوه هقوله...لكن لو من الناس اللى بتقفش و كده هسكت خالص ل اقضى بقيت عمرى ف الكليه

__________________________________________________ _____________________________

4- لو إنت مقتنع بكلية الحاسبات ومجموعك جايب هندسه وأهلك مصممين إنك تدخل هندسه ولا مجال لإبداء رأيك؟؟؟!
لالالالالالالالا الحمد لله عندى مافيش الحاجات دى ..لان المستقبل ده حياتى ف بصراحه مش بيغصبوا عليا ...بس فينه هو مجموع هندسه و انا كنت دخلت من غير م يتكلمو

5-لو لقيت واحد ملكش كلام معاه بينقد الدكتور بعد المحاضره بأسلوب مش كويس
لو ليه حق مش هكلمه و لو مالوش مش هكلمه برضه

نكمل التحقيق
قصدى الموضوع لاحقا
وجزاكم الله خير

حلو اوى التوبيك ده ..بس على الله منكنش مترقبين و يحرمونى من دخول الكليه علشان اول سؤال ...و يبقى خرجت منها قبل م ادخلها

و جزانا الله و جزاك خيرا باذن الله