قديم 06-09-2012, 01:56 AM
el senyorita el senyorita غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

el senyorita is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتورة/نورهان مشاهدة المشاركة
هههههههههههه بجد ضحكتينى فى كلة اولا انا عندى 18 وكام شهر اختى الى سجلتلى فعملت 1995 وانا 1994 تمام مش موضوعى المهم انا مغلطش فيكى وعارفة او فنون جميلة مصمم فتطبيقية كمان مصمم وبلنسبة احنا لسة طلاب بردوا واحنا فى سن بعضينا فهو مش بلسن واحنا مش طلبة زى بعض انا طالبة جامعية انتى لسة فى الثانوية وانا جاوبتك ومقتنعة انى صح ولاء متخرجتش بس من اول يوم من اضغر لاكبر عامل بيقولنا يا دكتورة ماشى وانا لو شفت مصمم ديكور هقولة يا باش مهندس لانى انا عارفة انة مجال رائع جدا جدا مش محتاجة توضحيلى وانا متحضرة حضرتك مش هتعلمينى اعمل اية وانا قلت تبقى متحضرة لامك قلتى كلام غلط سلام
اولا يا دكتورة انا فضلي 3 شهور واكمل 18 وفرق السنة او اقل من سنة اللى ميخلكيش تتكلمى كده وتقولي طالبه ثانوى وطالبه جامعية لانك لسه مبداتيش الدراسة اصلا انتى تعتبري في اجازة 3 ث
ولو افترضنا كده انى صغيرة وحضرتك كبيرة وانى زي ما حضرتك واخدة فكرة عن ثانوى انهم عيال كده والطالب اللي في جامعه هو كبير
فبدل ما تقوليلي انا انى احترم اللي اكبر منى كنتى قولتيها لنفسك قبل ما تغلطى في استاذ بهاء او عشان متزعليش مصمم الديكور بهاء لانه اكبر منك بردو
ومش انا اللي قولت كلام غلط حضرتك اللي جاوبتى من غير ما تبحثي في الموضوع
لكن انا فاهمه كويس الشغل في ديكور ايه لانى بقرا عنه من سنتين ونص وشوفت وظايفه ومرتباته سؤالي كان بسبب ان اهلي مش موافقين لانهم بردو ميعرفوش حاجة عن الكليه فحبيت اتكلم مع ناس في التخصص ده لان عندي استفسارات تانيه غير الشغل بس مدام حضرتك شايفه ان مجاله رائع ليه كنتى بتتكلمى باسلوب في استهزاء عن الكليه وبتقللي منها
وياريت تقري كويس اخر سطر انتى كاتباه عشان الي انكتب عيب