قديم 26-04-2006, 04:16 PM
الصورة الرمزية Xx.Youri.xX
Xx.Youri.xX Xx.Youri.xX غير متواجد حالياً
عضو قدوة

Xx.Youri.xX is an unknown quantity at this point

الموضوع حلو فعلا يا ايمن

النيك نيم Xx_Youri_xX مع انى مش حاسس انه له لزمه ( كل الناس عارفاه )

كيف انضممت لهذا المنتدى : بصراحه اصحابى فى المدرسه كانوا بيدخلوا عليه كتير وكانوا عايزين واحد منهم يبقى مشرف فى المنتدى فرشحونى انى اشترك واكون المشرف بتاعهم فى المنتدى . يعنى بالصدفه البحته

شهادة تقدير تمنحها لإداري !!! يعنى ايه ادارى . اوعى تكون قصدك من اداره المنتدى دى تبقى مشكله لانى بقالى شهرين بحاول اقنع الاعضاء باتن يكون لهم اداره محدش راضى يقتنع او يحاول يساعدنى

مفيش اداره هنا فى المنتدى عشان كده مش هقدر امنحها لاى حد

شهادة تقدير تمنحها لمشرف : وفاز بها بورسعيدى وزيزو مناصفتان

شهادة تقدير تمنحها لعضو : فيه عضو ممتاز فى المنتدى مش عارف انتوا تعرفوه ولا لاء بس انا بمنحها للعضو الممتاز يورى لانه مش معقول عضو فوق العاده

لول

انا بمنحها للاعضاء كلهم لانى مش فاكر اسم مميز دلوقت بصراحه

اما عن العضو الغائب :

بصراحه انا بمنحها للطالب المجتهد او بمنحها على روح الطالب المجتهد

شهادة شكر تمنحها لاداري غائب : ايه حكايه ادارى معاك دى متقلبش المواجع بقى اهى اهى اهى

منقول : حروف شكر و ثناء لمنتدى الثانوية ((اكتبوا اللي فى قلبك)): بجد شكرا جزيلااااااا لكل من ساهم في انشاء هذا الموقع وعظيم الشكر لاهل هذا المنتدي . بالفعل هم اهل وليس أعضاء بجد انا حسيت في وسطكم ان اخ بجد لناس عمري ما شوفتها لكن ده احساس جميل اوي انك تحب ناس ما شوفتهمش بس حسيت بيهم من خلال كلماتهم وبجد الروح العالية اللي بينا واللي بتربطنا ببعض وبتربطنا بالمنتدي اكتر واكتر بجد شكرا ليكم كلكم

.................................................. .................................................. ................................... منقول

باقة ووروود بيضاء لمن من الموجودين تهديها؟ اهديها لكاتب هذا الموضوع . بالمناسبه هوه انت مين اما اطلع اول الموضوع اشوف هوه مين اللى كاتبه اههه هوا انت يا راجل ayman_virus

غير كده انا هأخد باقى الورد لنفسى كفايه كده قوى على الاعضاء من الصبح عمال اوزع فى ورد .

Y O U R I

* quote from Dusty * Like jaleesz is a lovely dovey stuffs, isnt she