قديم 29-09-2009, 10:24 PM
الصورة الرمزية Nogha
Nogha Nogha غير متواجد حالياً
عضو خبير

Nogha is on a distinguished road

اقتباس:
هاى يا جماعه انا لسه جديده هنا وداخله علوم قسم جيولوجيا لو حد يعرف معلومات عنه يقلى لانى مش عارفه فيه اوى وكل مقول لحد داخله علوم يقلى صعبه اوى وانا قلقانه عايزه حد يطمنى وميرسى ليكم جميعا
اهلا بيكى يا تغريد القلوب فى المنتدى منورانا و يارب نقدر نفيدك و تفيدينا ان شاء الله (استغلال بقى من اولها :D)
بصى يا قمر بالنسبة لقسم جيولوجيا فأكتر واحد حيفيدك ان شاء الله الأخ كريم لأنه من القسم فاسألى كل اللى نفسك فيه او يختر على بالك و متتكسفيش
بالنسبة للكلية فمش حقدر اقول اكتر من اللى قالته اختنا الجميلة broken heart2010
اقتباس:
اهلا بيكي معانا في المنتدي والكليه بخصوص جيولوجيا مش هقدر افيدك لاني بيولوجي اما بالنسبة للكلية فكليتنا جميلة جدا جدا واي كلية عامة محتاجة مذاكرة واي حد في اي كلية بيقول ع الكلية صعبة بس والله كل حاجة بتيجي بالمذاكرة وكل واحد ع حسب مقدرته بس اهم حاجة المتابعة وحضور المحاضرات وكتابتها حتي لو مش فاهمة من الدكتور اي حاجة احضريله واكتبي وراها ع الاقل لو فهمتي بنسبة 1%احسن من مفيش غير ان الدكتور بيقول معلومات في المحاضرة محدش هيقدر يوصلهالك ولا كتب ولا ورق كورسات يكفي بس انه اللي بيحط الامتحان ومش هتلاقي الكلية معقدة ولا حاجة انا حاسة اننا كلية مرفهه اوي كمان بس ادخلي من غير متخافي وخدي الحياة ببساطة هتلاقي الكلية ماشية وانا واثقة باذن الله انك هتحبيها
ماشاء الله
لا فض فوك:D:D:D
(لغة عربية بقى ههههههههه)