قديم 17-08-2009, 05:22 PM
الصورة الرمزية soha fouad
soha fouad soha fouad غير متواجد حالياً
طالبة جامعية (سياحة وفنادق حلوان)

soha fouad is on a distinguished road

على فكرة يا سها المملكة المتحدة تبقى انجلترا واختصارهاukوالمانيا عاصمتها برلين

انا مش كاتباها عشان حد يجاوب عليها ...! واكيد اي حد عارفها انا كتبت كل حاجه جاتلي ليا انا والمجموعه اللي كانت معايا

مش 99فى المية من الاسئلة انجليزى اى نعم الغالبية العظمى بس مش كلها

وهي 99% يعني كلها...! واغلبية الاسئله بالانجلش وانا متسالتش غير سؤال واحد بس بالعربي(الاشتراكيه والراسماليه)

والاسئلة اللى اتسالتيها دى مش صعبة خااااااااااالص يعنى الاشتراكية والرأسمالية عرفنا الفرق بيتهم فى علم الاجتماع

والله كلامي كان واضح جداا ومكتبتش كلمة انو صعب انا قلت انه كان غير متوقع بالمرة (واكيد...عرفت اجاوب عليه...!)
ومقلتش نهائي انه صعب انا كتبت كل الاسئله اللي جت زائد الاسئله اللي مكنتش مكتوبة قبل كده

وبعدبن الصوت العالى والرعشة فى الكلام والنمنمة وكدا معرفشى عنهم حاجة لان كل اللى
معايا ماكنش صوتهم واطى بس عشان مش داخلين قسم لغات فالاسئلة كانت موجه ليهم
بالعربى

طب كويس (الله اكبر اللي معاكي طلبة واثقين من نفسهم ) بس سبحان الله بقي الدكتور اللي كان معانا مكنشي سامع حاجه من حبة طلبه كانوا في الجروب بتاعي وبرضه الدكتور اللي قال للبنت تعلي صوتها شوية (زي ما كتبت فوق)
ياريت تبقي توضحي العلاقة بين درجة الصوت والقسم اللي داخلينه بالعربي ولا بالانجلش
تاني حاجه انا مش هألف انا عشان اتسالت اول واحده في المجموعه بتاعتي وكان قدامي تسعه طلبة عشان اقوم فبقيت اركز في الاسئله اللي اتسالوها والمجموعات التانية وسمعت اغلب كلامهم وجيت كتبته
وحاجه كمان انا داخله سياحة عربي وكل الاسئله كانت بالانجلش الا سؤال واحد

والاسئلة اعبط ما يكون هم مش بيعقدوها

تقريبا انا كتبت حاجه زي كده (ابقي اقريها في اخر الرد بتاعي اللي فات)
وان الاسئله تافهه بس لكل واحد كان في سؤال لازم يتركز عليه

ع فكرة انا جاوبت ع كل الاسئله الا سؤال واحد
وبرضه كمان (انا نجحت)

ميتحكيش عليها...!

آخر تعديل بواسطة soha fouad ، 17-08-2009 الساعة 05:30 PM