قديم 13-07-2012, 07:11 AM
ايمان هارون ايمان هارون غير متواجد حالياً
عضو قدوة

ايمان هارون is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة #semsema مشاهدة المشاركة
طب لو سمحت علي فكره انا نفس صاحبه الموضوع ده بس العضويه التانيه حصل لغبطه وكده
المهم
انا كده هروح المدينه الجماعيه بجامعه القاهره وياتري في دفع مصاريف ولاايه وكمان انا عاوزه اداره سياحيه عربي يبقي هدفع كام ؟
واقدم المطلوب كده
بعدها بقي هعمل ايه
يعني ايه المطلوب بعد كده وبجد انت متاكد اني لسه فاضل علي التقديم ولا خلاص راااااحت عليااااا ارجوك طمني بسرعه
بصى اخر يوم ف القدرات يوم 15 يعنى انتى ككدة لخر يوم بكرة ليكي انتى بتروحى مكتب التنسيق الى ف المدينة الجامعية ف القاهرة وبتطلبى استمارة القدرات بيبقا معاكى صورتين ليكي وصورتين لرقم الجلوس و وخودى معاكى اد 200 جنية كدة ادفعى حق الاستمارة معرفش 25 ولة 20 مش فاكرة وبعدين هو بيكتبلك الميعاد على الاستمارة تروحى امتى اكيد هيكتبلك اخر يو م الى هو 15 هتروحى ساعتها الكلية بدرى وبتقدمى ورق الاستمارة هناك وبتدفعى 100 او ممكن ازيد شوية ف الخزنة وبتاخدى ورقة وتختارى عاوزة تخوشى انهو قسم وبعدين بيتحددلك ميعاد تطلعى فيه عشان الانترافيو مش بتبقى لوحدك متخفيش المهم بتعملى المقابلة وبتكونى مختارة القسم ف الورقة الى ادوهالك ومدوقيش اوى على حتت انك تختارى اختارى سياحة عشان اسالتها بتبقا اسهل من ارشاد وبعد متختارى سياحة ممكن بعدين لو حبيتيى تحولى ارشاد لم تيجي تقدمى عادى انتى بتقوليلهم وبتدفعى مصاريف ارشاد عادى جدا اهم حاجة وانتى راحة بردة تاخدى معاكى صور ورقم الجلوس دول اهم حاجة وتقريبا شهادة ميلادك او انا مش فاكرة اوى وبس كدة كل حاجة خلصت بس لازم تلحقى وبعدين النتيجة تطلع واتاكدى انك جايبة ف اللغة الاولة والتانية ف كل واحد
35 من 50 وبكدة استنى بقا التنسيق والى في الخير ربنا يقدمة
اصل الكفن كان علم
وعن البطل بيحكى