قديم 17-11-2010, 02:46 PM
الصورة الرمزية the_LeAdeR101
the_LeAdeR101 the_LeAdeR101 غير متواجد حالياً
طالب بالصف الثالث الثانوى

the_LeAdeR101 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالعزيز عطوة مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
أولا ربنا يوفق جميع الطلاب ان شاء الله
ثانيا انا منزل المذكرة ع النت بنية علم ينتفع به ان شاء الله
ثالثا أسألكم الدعاء لي ولوالدي بظهر الغيب
رابعا
أحب أن اتوجه للطالب الذي قام بفك حماية الطباعة ببعض اللوم لأنه لم يأخذ الإذن مني بفعل ذلك
ولكن مفيش مشكلة انه خلاها قابلة للطباعة لأني مش هقدر أعمله حاجة طبعا
لكن كثير من المدرسين قامو بطباعة المذكرات للطلاب على أساس أنها من مجهودهم وتعبهم
لذلك أقول لأي طالب يرى مذكرة الموسوعة مع الطلاب أن يقول لهم انها مذكرة الأستاذ عبدالعزيز عطوة والمدرس بتاعكم سارقها علشان مينفعش انه يكون مدرس ويسرق حرام
وكل سنة وانتم طيبين
وانا في انتظار التواصل مع الطلاب على الموبايل أو الايميل وهما في المذكرة
والسلام عليكم

السلام عليكم

اولا ::احب اوجة شكرى للأستاذ المحترم عبد العزيز واقول لكل الناس الى مهتمة بمواضيعى كل سنة وانتوا طيبين وفرحنين يارب

ثانيا :: اسمحلى يا أ/عبد العزيز انى الق بالوم عليك لان حضرتك مهمل الموضوع الى حضرتك كاتبة بأسم مزكرة الموسوعة....ناس كتير طلبت فك الحماية وناس طلبنها ورد وحضرتك متجاهلهم

ثالثا :: انا حبيت استفاد من علمى ف الكمبيوتر واعمل حاجة مفيدة بدل الى انا بعملة من تشات و هكرز وكلام كدا

رابعا يا استاذ حضرتك ضايف تأثير بأسم حضرتك والطالب بيفهم يعنى مفيش مدرس هيعرف يضحك عليهم
وبصراحة المذكرة انا مش شايف ليها لزمة لما تتحط ع النت من غير ماتكون قابلة للطباعة
مين هايزاكر على الكمبيوتر بيقى بيضحك على نفسة

تحاياتى ......

ليســت مشكــله ، إذآ حلمــت بشــيء "و لـــم يتتـحـقق" ، يكفـــي انـــه جعـــل شفـــآتــي تبتــسم "لمجـــرد" الحلـــم بـــه ... ۩ اللهـم لاتعـلـق قلوبـنـا بمـا ليس لـنـا و اجـعل لنـا فـي مـا نـحـب نصيـب ۩