قديم 05-07-2017, 08:57 AM
moaaz abdelrahim moaaz abdelrahim غير متواجد حالياً
عضو جديد

moaaz abdelrahim is on a distinguished road
افتراضي عايز اعرف لوسمحت هل علاج طبيعي احسن لااسنان من حيث المستقبل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drmohamed333 مشاهدة المشاركة
هل اطلعت علي الصور المرفقه يا سيد احمد ................لقب دكتور حق لكل خريجي الكليات الطبيه(الطب البشري الاسنان الصيدله العلاج الطبيعي البيطري) ,,,,,,,,,,,,,,,,الكلام ده قديم اوووي و الكلام فيه بجد بقه مقرف اوووووي .............روح يا حبيبي ادخل اي عياده علاج طبيعي ووو روح يا حبيبي شوف مكتوب علي اليافطه ايه ..........
..........................هههههههههههه و الله حاجه غريبه ...........و بالمرة انا عندي عيادتين ممكن ابعتلك عنوانهم علي الخاص لو تحب و تشوف كاتب ايه علي اليفطه ههههههههههه دكتوررررررررر بالبنط العريض و مترخصه من وزاره الصحه ههههههههههههههههه حاجه غريبه اوي والله هههههههههههههههه ثم يا حبيبي لينا تكليف ف المستشفيات و بنمضي في دفتر حضور الاطباء ابقي تعالي معايا و شوف يا امور ههههههههههههههههه.............ثم يا حبيبي احنا لينا نقابه خاصه بينا ,,,,,,,,,,,ثم يا حبيبي اطباء الاسنان ليهم نقابه خاصه بيهم و لا تتبع نقابه الاطباء ,,,,ثم يا حبيبي نقابه الاطباء دي يا حبيبي تخص الاطباء البشريين فقط ......و الصيادله و الاسنان و العلاج الطبيعي ليهم نقابه خاصه بيهم يا حبيبي ////// ثم يا حبيبي انا حاطط صورة من حكم المحكمه اداريه عليا تحكم لدكتور علاج طبيعي باحقيته بلقب طبيب بعد ما احد الاطباء رفع قضيه عليه و قال مش من حقه يكتب ع اليافطه دكتور .....انا مرفق الصوره مع ردي ............و كمان مصور صورة افاده دكتور امتياز علاج طبيعي و كمان مرفق صورة قرار وزاري مكتوب فيه اطباء البشريين و الاسنان والعلاج الطبيعي lol......................................ههههههههه هههههههه قسما بالله حاجه تضحك ان لسه في ناس بتتكلم ع الموضوع ده هههههههههههههههههههههه ده الوضع هنا بالدلاءل مش بالكلام ............اما بالخارج [ur ده مركز طبي للعلاج الطبيعي و كمان يا حبيبي ممكن تكتب clinics physical therapy علي جوجل و سيرش و عيش و شوف احنا بره ايه ههههههههههههههههههههههههه عجيبه والله عجيبه ........................clinics هههههههههه يعني عيادات و هنا بنفتح clinics يعني عيادات هههههههههههههههههههههه مترخصه من وزاره الصحه ..
هل لو انا خريج جامعه خاصه ليا الحق في الامتياز ولالا