اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القرية الذكية > شروحات الحاسب و المحمول

شروحات الحاسب و المحمول (ممنوع وضع مواد خاضعة لحقوق النشر)

قديم 20-08-2008, 03:13 AM
الصورة الرمزية الميسترو
الميسترو الميسترو غير متواجد حالياً
عضو جديد

الميسترو is on a distinguished road
News2 اقتراح دوره جديده

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا اولا احب اعرفكم بنفسى انا اسمى احمد طالب ف الصف الثالث الثانوى بدات تعامل مع الكمبيوتر من 5 ابتدائى لكن بعد فتره بسيطه من الجيمز وغيره قررت انى اخد الكمبيوتر طريق ليه يعنى بمعنى اخر احترفه
والحمد لله وصلت لمكانه احسد عليها يعنى انا دلوقتى احترفت كتير من البرامج لكن طبعا زى ما قال رسولنا الكريم " خيركم من تعلم العلم وعلمه " عشان كده انا مالقيتش تجمع للشباب اكتر من منتداكم الكريم فقلت انى ياريت اقدر افيد اى حد فقررت انى اعمل دوره وباذن ربنا هتبدا فى قسم شروحات الحاسب بس الاول انا هحط موضوع وياريت اشوف ردود يعنى كام واحد متحمس للفكره عشان الدروس هتكون فيديو وبالفلاش وغيره وبجد هتعب فى انى اعمله عشان كده انا عايز اعرف هل حد يحب انه ياخد الدوره دى معايا ولا انسى الفكره .؟ ارجو الرد سريعا وعلى فكره الحاجات اللى انت بتشوفها وبتتخيل انها مستحيل باذن الله هتبقل سهله جدا وانا هسيب ايميلى انا دايما ببقى فاتح يعنى للاستفسار فى اى حاجه ولو حد مفهمش جزء معين هعيدهوله بصوره تانيه ابسط ان شاء الله وخلال فتره بسيطه هنزل دوره حصريه جدا وهى طريقة عمل موقع احترافى ومنتدى احدث اصدار بطرق بسيطه وبدون اى تكلفه
كنت هنسى بالنسبه الدوره هتبقى فى ايه ان شاء الله انا عايز الاعضاء هى اللى تختار وطبعا الاختيارات هتكون مختلفه لكن انا هعمل كل الدورات المطلوبه باذن الله بس الاولويه هتكون للاغلبيه يريت محدش ينسى يسيب رد فى قسم شروحات الحاسب الموضوع هيكون باسم اقتراح دوره جديده
قديم 21-08-2008, 07:54 AM
Mohamed_ah95 Mohamed_ah95 غير متواجد حالياً
عضو جديد

Mohamed_ah95 is on a distinguished road

احنا ننتظر الواقع

مشكور مقدما

العلامات المرجعية