|
أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل |
|
أدوات الموضوع | ابحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|||
|
|||
![]()
اريدردحالا لوسمحت
|
|
|||
|
|||
![]()
هيرر محمد لو مفيهاش ازعاج ممكن رقم الوبايل لانى كنت عايز اجى مع حضرتك فى طيبة علشان اكمل معاك اصلى سيبت المدرس بتاعى و كنت عايز احجز الشهرين دول معاك
|
|
|||
|
|||
![]()
انا حابب اقدم مساعدة بسيطة الي محتاج يترجم من على الكمبيوتر لازم يكون عندك نت لأن الموقع ده من على النت بس وبيترجم جميع اللغات
http://translate.google.com.eg/#de|ar| وبيترجم جميع اللغات واتمنالكم التوفيق بأذن الله |
|
|||
|
|||
![]()
1_ Wo ist Ahmed ? - Er ist ................. Nader
2_ Wohin gehst du ? - Ich gehe ................. Mona 3_ Wann bist du ................ Hause ? - In 10 Minuten 4_ Wo wohnt Sarah in Kassel ? - Sie wohnt .................... einer Gastfamilie 5_ Wohin fahrt dein Bruder ? - ..................... unseren GroBeltern 6_ Wo essen die Studenten in Deutschland ? - Viele Studenten essen .............. Mensa 7_ Womit fahrst du nach Alexandria ? - ................. Zug 8_ Entschuldigung , wie komme ich .................. post? - Gehen Sie geradeaus und dann nach links ! 9_ Wo wohnt Ola ? - ..................... NozhastraBe 10_ Wohin fahrt ihr ? - Wir fahren mit dem Bus ................... Tanta 11_ Woher kommen die agytischen Schuler ? - Sie kommen .................. verschiedenen Stadten 12_ Hany ruft Dirk nach ..................... Ruckkehr an 13_ Morgen fahre ich ............................. Alexandria . Mit wem ? - Mit meinen Freunden 14_ .................. Gluck ist das Wetter heute got 15_ Wohin geht ihr jetzt ? - Wir gehe .................. Hause 16_ Rania geht in zwei jahren ............................... Universitat 17_ ..................... Ferien fahren wir nach Alex 18_ Wie geht es Ihrem Vater ? .................... geht es gut 19_ Sag mal Sarah , was schenkst du Ola ? - Ich schenke ....................... eine Tasche 20_ Nehmen Sie das Kleid ? - Ja , es gefallt ................. sehr 21_ Sag mal , hast du das Kleid von Nada gesehen ? - Ja , es passt ..................... sehr gut 22_ Frau Amal , ist das Ihr Auto ? - Nein , es ................. mir nicht 23_ Noha , hast du deiner Mutter ......................... Elektro - Mixer gekauft 24_ Was kaufst du Hoda ? - Ich habe ................. eine Bluse gekauft Wie geht es Familie Wagner ? -....................... geht es sehr gut_25 26_ Mona kauft ......................... Mutter ein Kleid |
|
||||
|
||||
![]()
لوسمحت انا عيزه امتحان الالمانى لعام 2001 ممكن وياريت يكون بالاجابه ومرسي اوى
|
|
|||
|
|||
![]()
الحقيقة انا شفت الاسئلة دى وقلت احلها للى عاوزها مش عارفه ان كنت صح ولا
|
|
|||
|
|||
![]()
ده انت ذكي
هوا فيه الماني اصلا في تالته اعدادي |
|
|||
|
|||
![]()
ممكن تجاوبلي على الاسئله دي
die schüler schreiben einen artikel ......... ägypten wie hat es ......in alexandria gefallen ich .....jetzt schlecht gelaunt als ich in deutschland war ...............ich immer deutsch. das kind ......sich gewaschen wir ...............gestern einen spannenden film eman hat recht. ich bin ganz ihrer...................... 1 weil rami fleissiggelernthat; hat er keine angst ......der prüfung wann fliegt ihr nach paris ؟ ...........15 tagen. في الحضاره wie heisst die bekannteste fussballmannschaft in münchen؟ nennen sie zwei bekannte fussballmannschaften in ägypten؟ |
|
|||
|
|||
![]()
سؤال مهم هير محمد
herr فى Akk تضاف عليها n فى dat تضاف اية ؟ |
|
||||
|
||||
![]()
فى كتاب ستار الشرح 322
فى المحادثة الاولى petra:in deutshland ist das......................... فى المحادثة التانية: kamal :ich kann nichts allein entscheiden,Und das...........mich............ |
|
||||
|
||||
![]()
ممكن حد يرد ضرووووووووورى
|
|
|||
|
|||
![]()
يا جماعة حد يساعدن انا كرهت الالمانى خلاص ومعرفش حاجة عن الالمانى بجد كل مذاكر واخد الامور بجد وذاكر القاعدة اجى احل عليه معرف احل حاجة خالص حتا لو الجملة تفهة ومش محتاجة تفكير وانا دى المادة الوحيدة الى بشتكى منها بجد خلاص اننا بطلت اذكر المانى وبروح الحصة اخد المذذكرة وامشى وبس
|
|
|||
|
|||
![]()
يا مستر انا هطلب طلب بس ياريت يكون فى رد انا عايز اجابات دليل التقويم محلولة لانى انا ضايع خالص وعايز احل واتاكد من اجاباتى ارجووووووووووووووووووووووووووووووووك
|
|
|||
|
|||
![]()
انا عايزه المواقف فى مواقف فى الكتب الخارجيه مش بعرف اكتبها
|
|
|||
|
|||