اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > قصر الثقافة > القسم العلمى و الصحى

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 05-10-2012, 08:46 PM
الصورة الرمزية Eco esraa feps
Eco esraa feps Eco esraa feps غير متواجد حالياً
Faculty of Economics and Political Science

Eco esraa feps is on a distinguished road

الحقييييييينى يا دكتوووووووره انا احلامى بتتحقق والله العظيم تلاته بتتحقق لكن الحلم اللى بيتحقق بحلمه قبل الفجر وسعات بعده لكن قبل الساعه خمسه بصحى سعات الاقى الفجر بيأذن والله العظيم بجد انا مش عارفه اعمل ايييه لكن اقولك حاجه اول ما الحلم بلاقيه وحشش اوووووووووى باصحف سورى يعنى فى الللفظ اتف على شمالى 3 مرات واقول ف كل مره اعوذ باالله من الشيطان الرجيم مش بيحصل بس سعات كتير بانسى اعمل كده ويتحقق
اقولك انا حلمت ان مامتى توفت وكان لبابا دخل من بعيد فى موتها وصحيييت اعيط كتييير المهم بعديها والله باقل من اسبوعين ماماتى ماتت واهلها اتهموا بابا فى سبب موتها لكن من بعييييييييييييييد يعنى مش سبب رئيسى فى الموت
المهم وحلمت ان مدرس اتخانقت معاه وتانى يوم اتخانقت فعلا معاااااااااااااااااه
وحلمت من 3 ايام ان السماء بتعمل برق ورعد وصحيت على ان اخويااا بيقووووولى اصحى السماء بترعد وتبرق بس اكييييد ده مش انى سمعته وهو بيتكلم وبعدييييييين حلمت لا طبعا ده اخويا قالى بعديها بفتره لكن ف نفس اليوم
وحلمت فى نفس اليوم انى اتخانقت مع مرات عمى وكلمتها باسلوب متكبر شويه مع انى والله ف الحقيقه مرات عمى دى مش بكلمها من 7 سنييييييييين متخانقه معاااها والمهم تانى يوم الظهر بابا اتخانق معااااااااااااااها وانا اتدخلت وكأن الاشياء بتتكرررررررررر
يا دكتووووووووووره هقووووووووووووووووول ايييييييييييييييييه ولا اييييييييييييييييه ولا اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه انا تعبت اوووووووووووووى وبخاف اانننننننننننااااااااااااااااااااااااااااااااااام اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووى وصدقينى ان كل كلامى ده والله العظيم صح

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
merci