اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 27-07-2016, 08:06 PM
radwa bakry radwa bakry غير متواجد حالياً
عضو جديد

radwa bakry is on a distinguished road
Icon111 علمي علوم ولا علمي رياضه

السلام عليكم

دلوقتي انا رايحه 2 ث و محتااااااااااره و خااااااااااايفه جدا و مش عارفه اعمل ايه و لا اختار ايه و خصوصا اني مليش ميول محدد و عايزه بس اخش فنون جميله قسم ديكور لان انا بحبه جدا و كانت امنيتي من و انا صغيره و القسم ده متاح لعلوم و رياضه انا مش بحب الاحياء خالص بس جبت فيها 18 من 20 في اولى مع ان انا مكنتش باخد درس فيها و تقريبا لميت نص المنهج في اليومين الاجازه اللي بين الامتحانات يعني عادي ممكن اذاكرها و اجيب فيها مجموع كويس و في نفس الوقت خايفه من الرياضه اووووى و اللي ذاد رعبي اللي حصل السنه دي في الامتحانات بس انا كن جايبه فيها اعلى مجموع في الشهاده بس بسمع ان رياضه 2ث و 3ث اصعب 100 مره من 1ث و خايفه ممشيش فيها او تجيلي مسأله في الامتحان معرفش احلها و مجبش مجموع الكليه انا جبت في 1 ث 90.4 % بس كنت بروح المدرسه تقريبا كل يوم و اللي خسف بمجموعي الارض لمواد الادبيه كانت الدرجات فيها 16.9 16.8 16.7 هل ممكن لو دخلت رياضه اجيب مجموع فنون و احسن ادخل علوم و لا ممكن يطلع قرار ان ديكور بقا بتاع علمي رياضه بس و لا ايه !!! يا ريت تساعدوني لان معنتش عارفه اعمل ايه خالص يا ترى ممكن امشي احسن في رياضه و لا علوم و ايه المواد الصعبه الي محتاجه مذاكره اكتر ؟؟ و فعلا رياضه 3 صعبه اووووى كده ؟؟

العلامات المرجعية