|
أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل |
|
أدوات الموضوع | ابحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
#61
|
||||
|
||||
![]() اقتباس:
ممممممممممم افكر ههههههههههه يا سلام انت تأمر يا مسيو:D اقتباس:
حتى انت يا بروتس
![]() متقلقيش يا جميل من ناحية ليها تكمله فهى ليها وان شاء الله هنزل الحلقه الجديده ع طووووووول:D |
#62
|
||||
|
||||
![]()
نفسي اعرف علي طول دا امتي
__________________
سأجوب مع رفاقي شوارع العاصمه لاحتفالي بمئويه الزمالك ومن المستحيل ايقافي[/COLOR][/SIZE] |
#63
|
||||
|
||||
![]() جوجو حبيبى الباقى النهارده صح
بلاش تقولى لا عشان خطرى انا مش عارفه انتى بتعملى كده ليه بس اكيد عشان يبقى الموضوع ممتع صح انا متشوقه للباقى جدا يالا يا جميل فى انتظار الباقى النهارده وياريت دلوقتى
__________________
![]() |
#64
|
||||
|
||||
![]() يلا هيصوا اى خدمه ![]() تك تك .. تك .. تك تك .. تك كان هذا صوت القلم في يد حسناء .. الثالثة صباحا .. وهي تجلس في غرفتها والجميع نيام .. تتربع على سريرها و تحدق في جهاز الهاتف الموضوع أمامها .. كانت طريقة نظرتها للهاتف تبعث الضحك .. فهي لم ترفع عينها عنه منذ ربع ساعة كاملة .. كانت متوترة .. وأحسنت في التعبير عن توترها ذاك بطقطة القلم في يدها باستمرار .. تفتحه وتغلقه .. مرارا وتكرارا .. تك تك .. تك .. تك تك .. تك .. دائما كان هذا الصوت يزعجها .. لكنها الان لا تشعر به .. ترر.......... رفعت السماعة قبل أن تكتمل الرنة حتى .. جاءها صوت رفيع للغاية .. في الحقيقة هو صوت خشن يحاول أن يكون رقيقا .. - الووووو .. حسناء موجودة ؟؟ ضحكت حسناء حتى ارتمت على ظهرها على السرير .. - انت مش هتبطل الشويتين بتوعك دول ؟؟ اعتدل الصوت .. عاد كما كان .. صوتا هامسا .. - بحب أطمن بس .. - كل مرة تعمل نفسك صاحبتي .. قال يعني فيه حد هيكلمني الساعة تلاتة .. والمشكلة انك مش بتعرف تقلد صوت بنت .. - ما انتي معلمة بليدة .. مش عارفة تعلميني كويس .. ضحكت .. وضحك .. - بس انا زعلانة منك .. - مني أنا ؟؟ أنا عملت ايه ؟؟ |
#65
|
||||
|
||||
![]()
علي فكره يا جهاد مش هينفع كدا انا معاايا باقي الحكايه لو مش هطحتيها انا هكملها
__________________
سأجوب مع رفاقي شوارع العاصمه لاحتفالي بمئويه الزمالك ومن المستحيل ايقافي[/COLOR][/SIZE] آخر تعديل بواسطة The Happy Angel ، 07-12-2007 الساعة 01:53 PM |
#66
|
||||
|
||||
![]() اقتباس:
ولما هى معاك مستنى انى اكملها ليه ؟
والله يا جماعه انا بحاول انزلها بس حظكوا بقى كل اما انزلها النت يفصل ![]() على العموم انا هنزلها ف اقرب وقت ان شاء الله |
#67
|
||||
|
||||
![]() بجد انتى حرام عليكى يا جوجو
انتى تقصدى تزلينا بجد ماتخلصى بقى وكملى هو فى ايه بصراحه انا بدائت امل من الموضوع ده
__________________
![]() |
#68
|
||||
|
||||
![]()
بت يا جيجو نزليها بقى الناس عايزاها والا هيضربكو
وانا مش عايزه انا قرياها كلها يا اوختشى تحبو احرقهالكو ![]()
__________________
والله زمان .... |
#69
|
||||
|
||||
![]()
إحنا هنلعب بقى
كملى يا جيجى ويا ريت على طول اوكى علشان القصه التانيه اللى هتكتبيها ههههههههههههههههههههههههه
__________________
اللهم تقبل منا صيامنا وقيامنا اللهم من أردا بنا كيداً فأردد كيدة إلى نحرة
|
#70
|
||||
|
||||
![]() اقتباس:
انا قاصده ازلكوا ؟انتى تعرفى عنى كده برده؟ ![]() انا زعلانه على فكره بس انا قولتلكوا والله غصب عنى مش بمزاجى يعنى وبعدين زى مانتى قولتى ممكن كده تملوا من الموضوع يعنى ده مش ف صالحى ![]() اقتباس:
يا اوختشى ؟ ![]() بت انتى بطلى رخامه احسنلك ماشى ![]() اقتباس:
:D:D
اتس اوك مسيو حرقتلى المفأجه ![]() |
#71
|
||||
|
||||
![]() - اتاخرت المرة دي نص ساعة بحالها ..
صمت ولم يرد .. - ينفع كدة يعني خليتني على نار المدة دي كلها؟ .. مازال حسام صامتا .. - اتأخرت ليه بقى ؟؟ دقائق مرت صامتة أيضا .. - حسام .. - هه ؟ أيوة يا حسناء أنا معاكي .. قطبت جبينها في ضيق .. - لا مش معايا .. فيه حد واخد عقلك غيري ؟؟اعترف - اه .. كان صوته شاردا للغاية فلم يلحظ أنه رد على سؤالها بالإيجاب .. وبدأ فؤاد حسناء يغلي .. - مين دي ؟؟ اسمها ايه وشفتها فين ؟ ضحك حسام رغما عنه .. ثم عاد صامتا من جديد .. ومع كل دقيقة صمت .. كان غضب حسناء يزداد اشتعالا .. ما هذا .. انه لا يفقه ما يقوله لها .. انه في عالم اخر .. - حسام .. ايه اللي حصلك ؟؟ - أنا عاوز أسألك سؤال يا حسناء .. فاجأها بالجملة .. - اسأل يا حبيبي ... دا انت لو سألتني عيني هـ .... - لو باباكي .......... ضمت حسناء يدها على شكل قبضة وضغت بقوة من الغيظ .. لقد كانت تغازله .. وقاطعها .. ماذا يحدث هنا .. - ماله بابايا هو كمان .. - لو باباكي رفع السماعة من الناحية التانية دلوقتي وسمعنا .. - هااااااااااااااااااه شهقة .. خرجت من حلق حسناء رغما عنها حين تخيلت المنظر .. وحسام يكمل .. - هتعملي ايه ؟؟ برغمها .. وضعت حسناء السماعة وخرجت مسرعة الى صالة البيت .. نظرت الى الجهاز الاخر .. كان في مكانه صامتا .. تنهدت في راحة وعادت الى غرفتها .. - أيوة يا حسام .. - هتعملي ايه يا حسناء ؟؟ - انا كنت رحت فيها .. قالتها شاردة .. فهي مازلت تتخيل المشهد المرعب في خيالها .. واعتصرت السماعة في قوة .. - لو ده حصل ..معرفش بابا ممكن يعمل ايه .. ولا ماما .. ولا اخواتي .. ولا جيراني .. ولا .............. - طب وربنا .. - ربنا ؟؟ - ربنا كان شايفنا طول الوقت يا حسناء .. اشمعنى هو مش خايفين منه ؟؟ كانت يتكلم وقد تكونت غصة في حلقه .. حتى انه سعل عدة مرات في قوة .. وتخيلته حسناء وهو يمسك السماعة ويعتصرها بقوة .. وعينيه تلمعان .. من الدموع .. انه حزين بقدر ما هو حائر بقدر ما هو غاضب من نفسه .. و بقدر ما هو خائف .. - ربنا عارف يا حسام .. قالتها حسناء في حزم بعد فترة صمت .. وأنصت حسام .. - عارف اللي جوانا - قصدك يعني ان ...... - أيوة .. ربنا عالم اننا جادين ومش بنلعب .. ومش ناويين نعمل حاجة غلط .. وان آخر مشوارنا حلال ف حلال .. لكن بابا ما يعرفش .. وهيفتكر حاجة تانية .. هيفتكرنا بنغلط .. ومش هنقدر نقنعه بالحقيقة .. مش هنقدر يا حسام .. صمتت .. تنتظر ردة فعله .. كانت متأكدة ان كلماتها سرت في عقله .. ربما اقتنع بما قالت .. - مش كدة والا ايه يا حسام ؟؟ مازال صامتا .. ثم .. - يعني احنا صح يا حسناء ؟؟ حائرا قالها .. - الا صح .. طبعا صح .. وابتسمت .. تخيلت انه رأى ابتسامتها تلك فاطمئن قلبه .. أغلقت معه بعدما ودعته الى لقاء آخر .. وأسندت رأسها على حافة السرير .. كانت الشمس قد بدأت تصحو من نومها .. تضفي خيوطا محمرة خجولة على غرفة حسناء .. وكانت حسناء تفكر بعمق .. ماذا حدث لحبيبها .. لقد كانت سعيدة .. وكان هو سعيد .. بل كانا في أسعد أيام حياتهما .. نظرت الى خاتمه في يدها .. مالذي غيره .. مالذي جعله حائرا شاردا حزينا .. فيما مضى عندما يكون معها .. كان يشرد عن الدنيا ومافيها الا هي .. ماالذي قلب الموازين اذن .. نظرت مرة أخرى الى الخاتم .. وتذكرت يوم الحديقة .. تذكرت فكرته البارعة لاقناعها واستمالة تصديقها له .. لقد نجح .. بجدارة نجح .. ألقت عينيها على خيوط الشمس اللامعة وابتسمت في ثقة .. سأريك يا حسام أفكاري أنا .. سأريك ألاعيبي أنا التي ستجعلك تعود كما كنت .. حسام الذي ملك على كياني .. في اليوم التالي .. ارتفع رنين هاتفها المحمول في حقيبتها .. كانت تهم بالخروج الى الكلية .. تقضية واجب ليس إلا .. فتحت حيبتها في ضجر .. أهذا وقته ! .. لكنها ما ان رأت الاسم يزين شاشة الهاتف حتى ابتسمت في رقة .. وأسرعت بالإجابه .. - حسام .. يا صباح الحب .. يا صباح الـ ... لم تتم كلماتها حين سمعت من على الهاتف يتكلم .. واستمعت وهي صامته .. طالت كلمات من على الطرف الآخر .. ومع كل دقيقة .. كان وجه حسناء يتغير .. اتسعت عيناها .. وارتجفت يدها .. وانطلقت من حلقها صرخة مكتومة .. ومن على الهاتف مازال يتحدث .. ثم لم تقو رجلها أكثر من ذلك .. فسقطت مغشياً عليها . |
#72
|
||||
|
||||
![]()
هههههههه والله كل الحكايه ياجيجو اني بحثت عن بيت الحب يابيتنا في جوجل ولقيت القصه بس مقرأتهاش ولا حاجه
بس انا مكنتش اقصد اضايقك بس يعني انا حاولت اساعدك مش اكتر
__________________
سأجوب مع رفاقي شوارع العاصمه لاحتفالي بمئويه الزمالك ومن المستحيل ايقافي[/COLOR][/SIZE] |
#73
|
||||
|
||||
![]()
اهلا يا ست جيجو ياترى سى حسام جرى لو اى
بجد حرقتى اعصابى دا لو مسلسل كان زمانو خلص عمر ماحد زلنى الذل دا واى يابت القصة اللى ناوية تكتبيها التانية دى بتخبى عليا!!!!!!!!!! ربنا يستر منك ياسوسة
__________________
مهما طال الزمان وحتى لو اتغير المكان ان شالله تتغير الظروف كمان حفضل زى ما انا
|
#74
|
||||
|
||||
![]()
جيجوووو جميلة القصة يا قمر
كمليها قى عايزة اعرف اية اللى هيحصل ؟؟ وبعدين اية حكاية القصة اللى هتكتبها دى انا اخر من يعلم يعنى ماشى يا ست جيجو |
#75
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=فتاة الاسلام;334131]جيجوووو جميلة القصة يا قمر
كمليها قى عايزة اعرف اية اللى هيحصل ؟؟ وبعدين اية حكاية القصة اللى هتكتبها دى انا اخر من يعلم يعنى ماشى يا ست جيجو[/QUO تكمل ايه احنا تقريبا هننسى الابدانه وهى مش عايزه تكمل
مش عارفه ليه وبتقول عندها قصه تانيه عايزين نعرف اخر الاولى الاول برحتك ياست جوجو
__________________
![]() |
العلامات المرجعية |
|
|