اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > المنتدى التخصصى للمعلمين > منتدى الفنى والإدارى والأخصــــــائى > منتدى الفنيين والإداريين

قديم 17-03-2011, 10:55 PM
عادل عجور عادل عجور غير متواجد حالياً
عضو مبتدئ

عادل عجور is on a distinguished road
افتراضي 50% للاداريين والمشرفين وصلت الادارة

اخوزانى الاعزاء / مشرفى الانشطة لقدج وصل اليوم الى ادارة قويسنا التعليمية فاكس ب ال50% للذين لم يشملهم كادر المعلم ويتم الصرف من بداية 1/3/2011 وده مش كلام لان الفاكس انا قرأته بالفعل وطيعا دى تسكينة من الوزارة او بمعنى اصح اسبرينة عشان نسكت عن حقنا طبعا لأ والف لأ مش هنسكت احنا لينا حق فى الكادر ولينا حق فى حوافز الادراة المحلية بأثر رجعى وانا انصحكم جميعا يامشرفى الانشطة ان ترفعوا كلكم قضايا لان من تاريخ وقف الصرف لو عدى علينا خمس سنوات ولم نرفع القضية لايكون لنا حق فى رفع القضية وانا بالفعل قمت برفع قضية انا وزملائى بالمدرسة ومدرسة كمان مجاورة لنا وذهبنا الى المنصورة للاخ العزيز المحامى الاستاذ رمضان رجب عماشة لانه كسب القضية لواحد من الزملاء وذهبنا اليه مع اننا من المنوفية وقد قابلنا الاستاذ بكل تقدير واحترام فائق وبالفعل تم رفع القضية وده على فكرة مش اعلان للمحامى ولاحاجة انا بس حبيت اعرفكم قبل الحق مايضيع مننا لان الاخى بتاع المنصورة صرف وبأثر رجعى والاخوت بتوع بنى مزار صرفوا وبأثر تأكدوا ان لينا حق لازم كله يرفع قضية وعدم انتظار فتوى مجلس الدولة لان البطرس وزير المالية السابق الحرامى وقف تنفيذها بعدما صرح يسرى الجمل انهضوا من ثباتكم وارفعوا قضايا كل فى محافظتة الموضوع مش مكلف المحامى اخذ من مبلغ 150 جنيها لاغير وبعد الحكم هياخذ الف جنيه والله حكمت ماشى ماحكمتش ماشى بس انا حفظت حقى فى رفع القضية قبل المدة القانونية ماتسقط اللهم انى قد بلغت اللهم فاشهد مع تحياتى لكم اخوانى ****** على فكرة اللى عاوز تليفون المحامى
يبعت لى رسالة على المنتدى وانا اكتبه له

آخر تعديل بواسطة توفيق رفعت عجيز ، 18-03-2011 الساعة 03:38 AM
قديم 18-03-2011, 12:34 AM
elmahla22 elmahla22 غير متواجد حالياً
عضو خبير

elmahla22 is an unknown quantity at this point

مش عايزين احمد جمال الدين

نريد وزير التعليم المصري مدرس حاصل علي دكتوراه او ماجيستير في التربية
قديم 03-06-2011, 08:24 PM
ahmedsinna ahmedsinna غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

ahmedsinna is on a distinguished road