اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية طب اسنان

قديم 05-08-2011, 03:21 PM
أم عبدة أم عبدة غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

أم عبدة is on a distinguished road
افتراضي حد يساعدني بسرعة ربنا يكرمكم

السلام عليكم
اولا انا الحمد لله خلصت 3 ثانوي وكمان خلصت تنسيق وجالي صيدلة المنصورة بس انا مجموعي يوديني اسنان اسماعيلية وانا كنت عايزة صيدلة بس فيه فرق كبير بين مجموعي وبين صيدلة واسرتي مش راضين عن صيدلة عشان انا كدا اساويت مع الي جايب اقل مني بكتير وعايزيني احول اسنان اسماعيلية وانا عارفة ان الكليتين حلوين بس محتارة اعمل ايه
ثانيا انا عايزة اعرف هل اسنان ليها تكليف وايه رايكم في اسنان اسماعيلية ارجوكم المساعدة .

قديم 06-08-2011, 02:43 AM
dr /nada dr /nada غير متواجد حالياً
طالبة بصيدلة طنطا

dr /nada is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم عبدة مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
اولا انا الحمد لله خلصت 3 ثانوي وكمان خلصت تنسيق وجالي صيدلة المنصورة بس انا مجموعي يوديني اسنان اسماعيلية وانا كنت عايزة صيدلة بس فيه فرق كبير بين مجموعي وبين صيدلة واسرتي مش راضين عن صيدلة عشان انا كدا اساويت مع الي جايب اقل مني بكتير وعايزيني احول اسنان اسماعيلية وانا عارفة ان الكليتين حلوين بس محتارة اعمل ايه
ثانيا انا عايزة اعرف هل اسنان ليها تكليف وايه رايكم في اسنان اسماعيلية ارجوكم المساعدة .
انتي عارفه مشكلتك ايه انك مستخسره مجموعك بس عاوزه اقولك حاجه صيدله بجد تستاهلوعلى فكره دي كانت نفس مشكلتي انا مجموعي يجيب طب بس انا دخلت صيدله عشان ده حلمي وعيلتي كلها قالت عليا مجنونه وخصوصا اني لورحت طب كنت هكون في نفس المدينه بس ده كله مهمينيش وانا مش بقولك كده عشان تدخلي صيدله لا انا كل اللي اقصده انك تدخل اللي انتي حباه معلش طولت عليكي
قديم 07-08-2011, 04:46 PM
أم عبدة أم عبدة غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

أم عبدة is on a distinguished road

السلام عليكم
شكرا على الافادة والحمد لله انا صليت استخارة واخترت خلاص اني هكمل صيدلة لانها كانت حلمي في فترة من الوقت وربنا يوفق الجميع ومشكورة على الرد .
قديم 08-08-2011, 10:13 AM
lolo cat lolo cat غير متواجد حالياً
عضو قدير

lolo cat is on a distinguished road

انا بنت عمى كانت جايبة 99.9%ودخلت صيدلة رغم انى مجموعها يجيب طب شوفى الى حباه وكملى ده مستقبلك انتى

العلامات المرجعية