اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > قصر الثقافة > القسم العلمى و الصحى

قديم 22-01-2013, 10:58 AM
الصورة الرمزية Eco esraa feps
Eco esraa feps Eco esraa feps غير متواجد حالياً
Faculty of Economics and Political Science

Eco esraa feps is on a distinguished road

انا مشكلتى ان طمووحى زييييياده اوووووووووووى يعنى بحلم انه اكون دكتووره كبيره كده زى الدكتور باسم يوسف وفى نفس الوقت يكون ليا نشااط موسيقى ونشاط اعلامى وهرفض لجواز خااالص الا بعد ما احقق كل احلالالالالالالامى طمووووووووووووووحى ده بيكبر يوم عن يووووم انا بذااكر علشان كده دلوقتى
انا خايفه طموووووووحى الكبييييييير ده يضيعنى فى النهايه واحس انه وهم وسرااااااااااااااااب وضيعت عمرررررررى فيما لايفيييييييييد ارجوكى قولى اعمل ايييه
قديم 22-01-2013, 11:44 AM
Roro centra Roro centra غير متواجد حالياً
عضو جديد

Roro centra is on a distinguished road

يا سلام ع الناس اما تساااعد بعضهااا وتفضفض جزاك الله خيرا
قديم 22-01-2013, 01:41 PM
βǻŋỏTắ MōŠliмǻ βǻŋỏTắ MōŠliмǻ غير متواجد حالياً
عضو جديد

βǻŋỏTắ MōŠliмǻ is on a distinguished road

السلام عليكم
كان نفسى من زماان الاقى حد افضفض معااااااااه
انا عندى مشااااااكل كتيييييييييرة جدا ...انا مش بعرف اذاكر خاااالص اعمل ايه مبقدرش اكمل نصف ساعة ع الكتاب ابداااا وانا داخلة على ثانوية ومش عارفة اعمل ايه واصحاابى عندى واحدة صحبتى بتكرهنى فى نفسى وفى الدنيا كلها ومش ارفة ابعد عنها لان كدة هخاصمها ومينفعش بس كلامها وحش خاالص
يعنى مثلا كنا طالعين من الامتحان بقلها الامتحان كان سهل انتى اتاخرتى كدة ليه قعدت تقولى سهل اه سهل بتريقة وتقول كدة وتبصلى بقرف كدة هى مش معايا انا كدة بس مع زمايلى كلها هى اه متفوقة بس بجد مبقدرش استحملهاااااااااااااااااااا مستحيييييييييييييل كلامها وحش اووووووى يمكن مش بتااخد بالها من اللى هى بتقولوا بس انا مش بقدر استحمل وخنقانى كدة
المشكلة التانةي انى مش اجتماعية خالص مش بحب اخرج مع حد ولا اتكلم مع حد بحب اقعد لوحدى على طووووول وانا كمان بكون خجولة من حاجات اصلا مفيش فيها حاجة خااااالص وده مسببلى مشااااكل كبيرة جدااااا فى حياتى ومنكد على حياتى مبقدرش اتكلم مع حد مبعرفش اتعامل مع الناس بطبعها ولو اتعاملت معاهم ممكن اغلط فيهم فعشان كدة مبتكلمش وماما بتقعد تزعقلى وتشتم فى وتقولى انتى معقدة وبدخل الاوضة على طول وبقعد اعيط على طول مش قادرة اعيش بالمنظر ده مش قادرة اتكيف مع اى حد انا مبتكلمش مع حد خاااااالص الا زمايلى اللى قريبين منى جدا ويمكن بتكلم معاهم اكتر مبتكلم مع اهلى
انا بجد مخنوووووووووقة اووووووووى اوووووووووى مش قادرة اعمل ايه
قديم 23-01-2013, 09:45 AM
الصورة الرمزية Eco esraa feps
Eco esraa feps Eco esraa feps غير متواجد حالياً
Faculty of Economics and Political Science

Eco esraa feps is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة βǻŋỏtắ mōŠliмǻ مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
كان نفسى من زماان الاقى حد افضفض معااااااااه
انا عندى مشااااااكل كتيييييييييرة جدا ...انا مش بعرف اذاكر خاااالص اعمل ايه مبقدرش اكمل نصف ساعة ع الكتاب ابداااا وانا داخلة على ثانوية ومش عارفة اعمل ايه واصحاابى عندى واحدة صحبتى بتكرهنى فى نفسى وفى الدنيا كلها ومش ارفة ابعد عنها لان كدة هخاصمها ومينفعش بس كلامها وحش خاالص
يعنى مثلا كنا طالعين من الامتحان بقلها الامتحان كان سهل انتى اتاخرتى كدة ليه قعدت تقولى سهل اه سهل بتريقة وتقول كدة وتبصلى بقرف كدة هى مش معايا انا كدة بس مع زمايلى كلها هى اه متفوقة بس بجد مبقدرش استحملهاااااااااااااااااااا مستحيييييييييييييل كلامها وحش اووووووى يمكن مش بتااخد بالها من اللى هى بتقولوا بس انا مش بقدر استحمل وخنقانى كدة
المشكلة التانةي انى مش اجتماعية خالص مش بحب اخرج مع حد ولا اتكلم مع حد بحب اقعد لوحدى على طووووول وانا كمان بكون خجولة من حاجات اصلا مفيش فيها حاجة خااااالص وده مسببلى مشااااكل كبيرة جدااااا فى حياتى ومنكد على حياتى مبقدرش اتكلم مع حد مبعرفش اتعامل مع الناس بطبعها ولو اتعاملت معاهم ممكن اغلط فيهم فعشان كدة مبتكلمش وماما بتقعد تزعقلى وتشتم فى وتقولى انتى معقدة وبدخل الاوضة على طول وبقعد اعيط على طول مش قادرة اعيش بالمنظر ده مش قادرة اتكيف مع اى حد انا مبتكلمش مع حد خاااااالص الا زمايلى اللى قريبين منى جدا ويمكن بتكلم معاهم اكتر مبتكلم مع اهلى
انا بجد مخنوووووووووقة اووووووووى اوووووووووى مش قادرة اعمل ايه
انا عندى نفس المشكله التانيه ارجوكم الحل
قديم 30-01-2013, 09:56 PM
الصورة الرمزية aleman
aleman aleman غير متواجد حالياً
عضو مجلس الإدارة ( الأقسام العامة )

aleman is just really nice

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيــــــم الجنـــــــــة مشاهدة المشاركة

بوركتى استاذة الايمان مجهودك مشرف

شكرا يانسيم لكلامك الحلو ده

قديم 30-01-2013, 09:57 PM
الصورة الرمزية aleman
aleman aleman غير متواجد حالياً
عضو مجلس الإدارة ( الأقسام العامة )

aleman is just really nice

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دوك اسراء اوف لاين مشاهدة المشاركة
انا مشكلتى ان طمووحى زييييياده اوووووووووووى يعنى بحلم انه اكون دكتووره كبيره كده زى الدكتور باسم يوسف وفى نفس الوقت يكون ليا نشااط موسيقى ونشاط اعلامى وهرفض لجواز خااالص الا بعد ما احقق كل احلالالالالالالامى طمووووووووووووووحى ده بيكبر يوم عن يووووم انا بذااكر علشان كده دلوقتى
انا خايفه طموووووووحى الكبييييييير ده يضيعنى فى النهايه واحس انه وهم وسرااااااااااااااااب وضيعت عمرررررررى فيما لايفيييييييييد ارجوكى قولى اعمل ايييه
لاتقلقى
عمر الطموح مكان شئ سئ
وباذن الله تحققى كل احلامك

العلامات المرجعية