اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية طب اسنان

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 24-07-2012, 05:59 PM
الصورة الرمزية ماما ميا ميا
ماما ميا ميا ماما ميا ميا غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

ماما ميا ميا is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متبعة القران مشاهدة المشاركة
أنا مجموعى 98,0 % ممكن ألحق طب أسنان اسكندرية......؟
وهو فعلا المواد سهلة و مفيدة فى المذاكرة...؟ ويا ريت أعرف المواعيد سواء الذهاب لللكلية أو الرجوع منها.................على فكرة أنا كتبتها رغبة أولى بس حاسة انى مترددة.......
في ظل ارتفاع المجاميع ده ماحدش قادر يتوقع اي حاجه بصراحه بس لو علي تنسيق السنه اللي فاتت تدخليها
ايوه المواد حلوه لو بتحبي الكليه هتبقي سهله مواعيد الذهاب بتبقي غالبا الساعه 8 و ممكن تتاخر علي حسب مواعيد محاضراتك و سكشنك و مواعيد الرجوع ممكن تتراوح من الساعه 5 الي 2 الي 12 يعني كل يوم مش بيبقي زي تاني علي حسب السكاشن او المحاضرات اللي عندك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء السيد كامل مشاهدة المشاركة
أنا كمان جايبه 98 % و محتارة اكتب اسنان و لا لأ ... بس ممكن حد يفيدني بخصوص المصاريف ... ضروري بالله عليكو آخر ميعاد لتعديل الرغبات بكره
مصاريف الكليه زيها زي اي كليه تانيه الفرق في الادوات هي اللي ممكن تكون بتحتاج فلوس بس يعني مش مبالغ كتير بس صرف مستمر دايما بتشتلاي في ادوات اغلي حاجه هتحيبيها هي الهاند بيس و سعرها ما بين 250 جنيه الي 3000 جنيه و انواع كتيررررره و كل نوع له سعر و اي استفسار تاني انا موجوده تحت امركم

العلامات المرجعية