اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كلية التجارة

كلية التجارة ما يخص كليات التجارة لجميع الجامعات المصر ية

قديم 07-09-2012, 01:49 AM
ahmed26 ahmed26 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

ahmed26 is on a distinguished road

خلاص يا جماعة حصل خير استهدو بالله

قديم 07-09-2012, 01:56 AM
دكتورة/نورهان دكتورة/نورهان غير متواجد حالياً
موقوف

دكتورة/نورهان is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed26 مشاهدة المشاركة
خلاص يا جماعة حصل خير استهدو بالله
لا اله الا الله هو مفيش حاجة بس مش بحب الى يستغل حاجة هو عارفها علشان يذل الناس
قديم 07-09-2012, 01:58 AM
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampire1188 مشاهدة المشاركة
اولا انا ماحذفتش حاجة والاستاذة نغم محمد هيا اللى حذفت

ثانياً انا ربنا يعلم لما ببقى فاضي مابتأخرش على حد وانا في المنتدي دا من 2007 من ايام ما اللى داخل جامعة دلوقتى كان في اعدادية ولو انا متابع المنتدي باستمرار كان زماني بقيت في مجلس ادارة المنتدي ومينا ماهر يشهد

ثالثا ماظنش انى اتكلمت بطريقة مش كويسة والكل يشهد انى بساعد كل الناس ومباتأخرش على حد ولو مش عارف حاجة بقول ماعرفش ومابفتيش .. بس في نفس الوقت قبل ما تسأل ابتدي اقرا الاول واعرف ولو لاقيت في حاجة مش واضحة اسأل وساعتها اجاوبك

لكن تخش على طول وتقوم رازع السؤال وتجري ولو ماردتش عليك تقول انتو منفضنلنا اهو دا اللى يبقى عيب بقى وفكك بقى من شغل واجبي كمشرف ومش كمشرف .. لو هاتتكلمي كاشراف يبقى انا مش مطالب انى ارد على سؤال كل واحد لان المنتدي هو كيان بيتم فيه التفاعل بين الاعضاء وكل واحد بيقول اللى عنده .. مش حتة مشرف وشوية اعضاء تلاميذ يسألو والمشرف يقول اه ولاء .. احنا مش قاعدين في فصل ولا في محاضرة !!

كون انى اقولك اقرا قبل ماتسأل انا ماغلطش لان هوا دا الصح .. ممكن يكون اسلوبي في توصيل الرسالة دي ليك هوا اللى خلاك تفتكر اني اجريسيف معاك بس اكيد انا ماقصدش طبعا

حتى كمان اسلوبك في الرد عليا مش تمام .. يعنى اذا كنت انا غلطت واتكلمت معاك اجريسيف انت بردو رديت رد زي الدبش اللى هوا عايز ترد رد مش عايز ترد فيه غيرك يرد .. يعنى اخبط راسك في الحيط وعنك مارديت ونخش في خناق بقى

ولا خناق ولا يحزنون .. انا مش طالب منك غير انك تقرا وبس .. فيه حاجة مش واضحة اسالنى وانا تحت امرك

انتى مش طرف في الموضوع وبالتالى انا مش هارد عليكي وماليش اي تعليق

وبالمناسبة انا قريت كل الكومنتات اللى اتحذفت ومش شايف ان ليها لازمة تتحذف اصلا ولو عايزاني ارجعها تاني ماعنديش مانع

انا ارد زى مانا عايزة ومش مستنباك ترد اساسا يعنى ضحكتنى بجد
قديم 07-09-2012, 02:16 PM
الصورة الرمزية vampire1188
vampire1188 vampire1188 غير متواجد حالياً
مشرف قسم كلية التجارة والجامعات والمعاهد الخاصة
خريج - كلية تجارة جامعة القاهرة

vampire1188 is on a distinguished road

اقتباس:
اولا مافيش مشرف يقول (انت بردو رديت رد زي الدبش)
ياريت تنقي كلامك
ثانيا مش من حق حضرتك تطلب مني حاجة انا داخل اسال سؤال مش عايز ترد متردش كنت ممكن تحط اللينك الي فية الجواب اما تقولي كسل ومش كسل ده مش من حقك ولا تقولي والنبي لو حد رد ابقي عرفني دي مش شخصية مشرف
ثالثا طالما حضرتك بتقول انك ممسحتش الكومنتات ازاي تستطيع ارجاعها
طيب اوكي رجعها وابقي اقراها كويس
يا مثبت العقل والدين يارب .. ياعم انا مش هارد خلاص .. والله مانا رادد خليني ساكت احسن عشان انتا عايز تتخانق وانا دماغي مش ناقصة اصلا

بص .. عندك المنتدي كله اعمل فيه اللى انت عايزه واعتبرني مش موجود خااالص .. خالصين كدا ؟!!
قديم 07-09-2012, 02:19 PM

اقتباس:
لا اله الا الله هو مفيش حاجة بس مش بحب الى يستغل حاجة هو عارفها علشان يذل الناس
انا مابذلش حد بحاجة انا عارفها ومش محتاج ادافع عن نفسي لان مواضيعي تشهد بدا

ولتاني مرة بقولك انتى مش طرف في الموضوع فماتدخليش نفسك في حاجة مش تبعك
قديم 07-09-2012, 05:24 PM
موقوف

Icon16

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampire1188 مشاهدة المشاركة
انا مابذلش حد بحاجة انا عارفها ومش محتاج ادافع عن نفسي لان مواضيعي تشهد بدا

ولتاني مرة بقولك انتى مش طرف في الموضوع فماتدخليش نفسك في حاجة مش تبعك

انت لما صدقت مواضيعى تشهدلى مواضيعى تشهدلى
وبعدين انا كمان لتانى مرة بقولك متكلمنيش كدة وبراحتى ارد زى مانا عايزة براحتى جدا كمان مش انت الى هتقولى اعمل اية ومعملش اية سلام يا الى تاريخك شاهدلك
قديم 07-09-2012, 09:42 PM
ahmed_181 ahmed_181 غير متواجد حالياً
عضو جديد

ahmed_181 is on a distinguished road

يا جماعه انا ما ليش فى الموضوع بس هتكلم علشان اللى استفدتوا من فامبير يا جماعه انا مش عارف ايه حركات العيال اللى انتوا بتعملوها ديه دكتورة/نورهان انا مش فاهم يعنى ايه لما صدقت مواضيعى تشهدلى واضيعى تشهدلى اه مواضيعوا تشهدلوا احنا هنهرب من الحقيقه ققرى موضيعه و بعدين اتكلمى انا اصلا مش فاهم الموضوع قلبل خناقه كده ليه يا جماعه احنا ناس المفروض محترمين ايه اللى بيحصل ده و دكتورة/نورهان ققدر اعرف انتى داخله ليه فى الموضوع انتى مش متحضره بالمره على الاقل انتى بنت المفروض يبقى عندك احترام و تحترمى الناس لكن لآ ازاااى لازم ادخل شمال فى الكل و طريقتك اللى هيقولى كلمه هقولوا ميه و عايزا تتكلمى و خلاص مش عارف على ايه يعنى شكلك كده اصلا صغيره و ما لكيش اى علاقه بالكليات و لا حاجه لكن يا فامبير مع احترامى ليك انت اول رد ليك كان وحش لاكن برده يا جماعه هو اعترف و قال انا كنت اجرسف مش لازم حد يجى و لا مش حد كمان بنت تيجى تتكلم و فامبير ده اكبر منك فالو فيه احترام احترمى الكبير
قديم 07-09-2012, 11:17 PM
elramly12 elramly12 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

elramly12 is on a distinguished road

خلاص الموضوع بالنسبالي انتهي ومافيش مشاكل طالما كل واحد عرف غلطو
قديم 08-09-2012, 12:01 AM
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_181 مشاهدة المشاركة
يا جماعه انا ما ليش فى الموضوع بس هتكلم علشان اللى استفدتوا من فامبير يا جماعه انا مش عارف ايه حركات العيال اللى انتوا بتعملوها ديه دكتورة/نورهان انا مش فاهم يعنى ايه لما صدقت مواضيعى تشهدلى واضيعى تشهدلى اه مواضيعوا تشهدلوا احنا هنهرب من الحقيقه ققرى موضيعه و بعدين اتكلمى انا اصلا مش فاهم الموضوع قلبل خناقه كده ليه يا جماعه احنا ناس المفروض محترمين ايه اللى بيحصل ده و دكتورة/نورهان ققدر اعرف انتى داخله ليه فى الموضوع انتى مش متحضره بالمره على الاقل انتى بنت المفروض يبقى عندك احترام و تحترمى الناس لكن لآ ازاااى لازم ادخل شمال فى الكل و طريقتك اللى هيقولى كلمه هقولوا ميه و عايزا تتكلمى و خلاص مش عارف على ايه يعنى شكلك كده اصلا صغيره و ما لكيش اى علاقه بالكليات و لا حاجه لكن يا فامبير مع احترامى ليك انت اول رد ليك كان وحش لاكن برده يا جماعه هو اعترف و قال انا كنت اجرسف مش لازم حد يجى و لا مش حد كمان بنت تيجى تتكلم و فامبير ده اكبر منك فالو فيه احترام احترمى الكبير
اولا لو انا مش متحضرة فباين من كلامك انك ما شاء الله يعنى محترم جدا انا الحمد لله متربية ومقلتش حاجة عيب وانا ان كنت تقولى مش داخلة لية فى الحوار فولله يعنى حاجة غريبة ما انت ادخلت اهوة اعتقد كمان ان صغيرة دى بلنسبة ليا مش لطيفة انا داخلة كلية حضرتك ولو صغيرة بردوا لان مش عيب فممكن ولله الحمد اكون فاهمة اكتر منك مية مرة وانا اساسا اعرف لية فى الكليات انا اعرف اخبار عادية انا مهتمة بكليتى بس والحمد لله اعرف حاجات فى الكلية ممكن حد خريج ميعرفهاش فمش بلسن ممكن كبير وهايف ومبيعرفش يتكلم ومش ذوق وبيهين الناس وهو ولا يسوى اساسا ياريت تفهم وانا عندى احترام غصبن عن اى حد واذا كنت بتقولى عندى احترام وانتى بنت فانت المفروض راجل متكلمش بنت كدة انا الحمد لله متحضرة وعايشة تلت تربع عمرى فى امريكا يعنى الحمد لله هناك اخر تحضر و المفروض لو انا غلطانة حتى تتدخل تهدى الموضوع مش تولعة واخر حاجة احب ققولهالك اوعى تكلمنى كدة تانى فاهم وتتحضر معايا فاهم لان دة المفروض انا عرفت مصر فى الحال دة لية وامريكا متحضرة لية
قديم 08-09-2012, 01:55 AM

بعد اذنكو يا جماعة ياريت نقفل الموضوع ومافيش داعي اننا نكبر الموضوع على مافيش

انا كنت اجريسيف اه وبعتذر على دا .. وهوا كان اجريسيف اه بس بناءا على ردي الاولاني وانا بررت انا ليه رديت عليه في الاول كدا بس اني واي خلاص الموضوع انتهى ومالوش لازمة كل شوية نتكلم ونبقى داخلين المنتدي عشان نتخانق

هدفنا هنا كمنتدي اننا نتفاعل مع بعض ونستفيد كلنا من خبرات بعض سواء صغير او كبير ..

ويااااااا دكتورة نورهان بليييييز ريحي دماغك من الموضوع والموضوع انتهى خلاص ومافيش مشكلة والحمدلله
قديم 08-09-2012, 02:14 AM
موقوف

ماشى يا استاذ الموضوع خلص وبعتذر لحضرتك لو فى حاجة دايئتك والصلح الخير اسفة بلتوفيق ان شاء الله
قديم 08-09-2012, 02:17 AM

لا مافيش مشكلة خلاص .. enjoy your time .. بس بردوووو تاريخي يشهدلي :P
قديم 08-09-2012, 02:21 AM
موقوف

ههههههههههه ماشى انا قراتلك كتير يشهدلك ماشى ربنا يكرمك يارب ومتزعلش بجد انا غلطت والاعتراف بلحق فضيلة سورى بجد
قديم 08-09-2012, 02:33 AM

ههههه ماشي خلاص مافيش اي مشكلة .. المهم ماحدش يشيل من التاني عشان مافيش حاجة تستاهل اصلا
قديم 08-09-2012, 02:50 AM
موقوف

صح صافى يا لبن هعتبرك قلت حليب يا قشطة ههههههههههه رزلة معلش ربنا يكرمك بجد خلاص انتهت المشكلة

العلامات المرجعية