اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > الجامعات الخاصة والمعاهد

الجامعات الخاصة والمعاهد جميع الجامعات والمعاهد الخاصة

قديم 26-07-2011, 08:37 PM
ahmedshedo ahmedshedo غير متواجد حالياً
عضو جديد

ahmedshedo is on a distinguished road
Impp كرم

ارجو المساعدة انا جبت 70%فى تانية ثانوى انا مش عارف اكمل علوم ولا رياضة

قديم 26-07-2011, 08:50 PM
ام مي؟ ام مي؟ غير متواجد حالياً
عضو جديد

ام مي؟ is on a distinguished road

شوف .. انت الأضمن لك أدبى لان انا كان ليا ناس علمى فى تانية وحولت ادبى فى تالتة وزادت بالمستوى 10% والله العظيم .......... او لو انت مصر اوى اوى تكمل علمى سواء رياضة او علوم يبقى كمل رياضة دا برضوا لو عندك مقدرة تدخل اى حاجة خاص سواء معهد هندسة او جامعة .......... قولى انت الاول بس مستعد تدخل خاص ولا لا عشان لو كدا الحوار هيبقى حاجة تانية
قديم 26-07-2011, 09:41 PM
الصورة الرمزية h-h-y
h-h-y h-h-y غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

h-h-y is on a distinguished road
Icon7

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام مي؟ مشاهدة المشاركة
شوف .. انت الأضمن لك أدبى لان انا كان ليا ناس علمى فى تانية وحولت ادبى فى تالتة وزادت بالمستوى 10% والله العظيم .......... او لو انت مصر اوى اوى تكمل علمى سواء رياضة او علوم يبقى كمل رياضة دا برضوا لو عندك مقدرة تدخل اى حاجة خاص سواء معهد هندسة او جامعة .......... قولى انت الاول بس مستعد تدخل خاص ولا لا عشان لو كدا الحوار هيبقى حاجة تانية
كلام سليم جداا .. بالنسبة لو حتكمل علمى من رأى كمل علمى رياضة ( دا على اعتبار دخول الخـــــاص ) بس فى حاجة مهمة عشان نتجنب الاخطاء انت اما تحافظ على مجموعك يعنى تجيب فى تالتة 70 كمان او تجيب 80 على الاقل لان غير كده انسى السنة الجاية الخاص ينزل عن 70 % . ودى حقيقة عشان الصدمة متبقاش كبيرة السنة الجاية والوضع مش حيبقى تمام .

فكرة تانيةانصحك بيه جدااااااااا واضمنها ليك ..

انت تحول أدبى وتدخل كلية اداب قسم مساحة دا حاليا مجال ممتع جداا وفى نفس الوقت مربح الى حد كبير و دا عن طريق تجارب حية من ناس اعرفها وشغاله تمام فى شركات وغيره . بس مش عارف الاداب بتاخد من كام بالنسبة للمجموع بس انا لو كنت ادبى كنت حعمل كده ..

العلامات المرجعية