اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية الطب البشرى

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 25-07-2015, 05:25 PM
m.abdo997 m.abdo997 غير متواجد حالياً
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2013
المشاركات: 23
معدل تقييم المستوى: 0
m.abdo997 is on a distinguished road
افتراضي والله العظيم انا تعبت ونفسي حد يرد


انا من المنيا والحمد لله ربنا كرمني بمجموع حلو الحمد لله ونا امنيتي اني ادخل طب عين شمس او اسيوط بس للأسف في تسجيل الرغبات بيقولي خطأ توزيع جغرافي فهل ممكن احول قبل الدراسه الى طب عين شمس او اسيوط وايه المطلوب بالظبط علشان اعمل كده ياريت الرد وجزاكم اله كل خيررر

رد مع اقتباس
  #2  
قديم 25-07-2015, 06:36 PM
الصورة الرمزية ahmedfezo
ahmedfezo ahmedfezo غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jul 2014
المشاركات: 164
معدل تقييم المستوى: 6
ahmedfezo is on a distinguished road
افتراضي

تقعد سنة فى الطب المنيا وبعدها تحول
بس خد بالك لازم تقدير معين لكل واحدة

يعنى عين شمس عايزة تقدير معين علشان تحولها وكذلك طب أسيوط

ممكن تحول لأسيوط بس لازم تثبت لهم ملكية شقة أو وصل تلفون فى أسيوط

وأغلب طلاب قنا وسوهاج عملوا كدة
احنا دفعتنا من 500 طالب منهم 380 طالب من أسيوط والباقى من سوهاج وقنا
بحكم أن أسيوط واخدة اعتماد الجودة


نصيحة منى بلاش غربة بالذات فى طب لأنك ببساطة هتتبهدل جامد

وعين شمس صعبة جدا جدا جدا

وطبعا كلنا عارفين أن كليات مصر غير معتمدة دوليا فمفيش فرق
__________________
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 26-07-2015, 04:38 AM
m.abdo997 m.abdo997 غير متواجد حالياً
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2013
المشاركات: 23
معدل تقييم المستوى: 0
m.abdo997 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedfezo مشاهدة المشاركة
تقعد سنة فى الطب المنيا وبعدها تحول
بس خد بالك لازم تقدير معين لكل واحدة

يعنى عين شمس عايزة تقدير معين علشان تحولها وكذلك طب أسيوط

ممكن تحول لأسيوط بس لازم تثبت لهم ملكية شقة أو وصل تلفون فى أسيوط

وأغلب طلاب قنا وسوهاج عملوا كدة
احنا دفعتنا من 500 طالب منهم 380 طالب من أسيوط والباقى من سوهاج وقنا
بحكم أن أسيوط واخدة اعتماد الجودة


نصيحة منى بلاش غربة بالذات فى طب لأنك ببساطة هتتبهدل جامد

وعين شمس صعبة جدا جدا جدا

وطبعا كلنا عارفين أن كليات مصر غير معتمدة دوليا فمفيش فرق
شكرا استاذي الفاضل بس هل ممكن احول لعين شمس قبل الدراسه وبعدين المثل بيقول نصف العمى ولا العمى كله اشكرك عالنصيحه بس ياريت ترد على سؤالي
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 26-07-2015, 11:16 AM
الصورة الرمزية ahmedfezo
ahmedfezo ahmedfezo غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jul 2014
المشاركات: 164
معدل تقييم المستوى: 6
ahmedfezo is on a distinguished road
افتراضي

مش عارف والله
__________________
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 26-07-2015, 11:31 AM
m.abdo997 m.abdo997 غير متواجد حالياً
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2013
المشاركات: 23
معدل تقييم المستوى: 0
m.abdo997 is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedfezo مشاهدة المشاركة
مش عارف والله
جزاك الله كل خير
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 29-03-2018, 12:28 PM
برينسس لى لى برينسس لى لى غير متواجد حالياً
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2017
المشاركات: 45
معدل تقييم المستوى: 0
برينسس لى لى is on a distinguished road
افتراضي

بالتوفيق انشاء الله




حيث بدأت جراحات السمنة والسمنة المفرطة في الانتشار الواسع عالميًا ومحليًا بعد ارتفاع مستوى الوعي لضرورة التخلص من الوزن الزائد لاستعادة الصحة والرشاقة والتمتع بحياة أفضل.
رد مع اقتباس
إضافة رد

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
عايز رد سريع

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:49 PM.