اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > الكليات الأدبية والتربوية > كليـة الحقوق

كليـة الحقوق كليات الحقوق للجامعات المصرية

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1501  
قديم 14-04-2010, 11:25 PM
ديدو الغلباوى ديدو الغلباوى غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 185
معدل تقييم المستوى: 10
ديدو الغلباوى is on a distinguished road
افتراضي


فتحى هات ميلك احسن من كلامن تتحذف المشاركه تانى حطه فى رساله ومش تنسى الدمغه عليها

__________________
اذا كانت الحياه تقاس بالسعاده فتكتبو على قبرى مات قبل ان يولد
رد مع اقتباس
  #1502  
قديم 14-04-2010, 11:36 PM
super fathy super fathy غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 173
معدل تقييم المستوى: 10
super fathy is on a distinguished road
افتراضي

goldenboy2010a73
رد مع اقتباس
  #1503  
قديم 15-04-2010, 12:55 PM
سهير9 سهير9 غير متواجد حالياً
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 29
معدل تقييم المستوى: 0
سهير9 is on a distinguished road
Icon114

أنا باشكر كل صحابنا اللي حاولوا يجاوبوا علي الاسئلة وخصوصنا البيك بص بتاعنا محمود بيه نصار واخويا العظيم جدا جدا فتحي وحبيبة قلبي سارة وعل فكرة الشيء اللي بيتولد كبير وبعدين بيصغر هو الحزن وسلاميلباقيالناس في المنتدي ديدو والبرنس 2007 والحميع طبعا كنت هانسي النتجةيا فتحي نقول الحمدلله في الاول وفي ا لاخر
رد مع اقتباس
  #1504  
قديم 15-04-2010, 01:31 PM
الصورة الرمزية ساره الفنانه
ساره الفنانه ساره الفنانه غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 188
معدل تقييم المستوى: 10
ساره الفنانه is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهير9 مشاهدة المشاركة
أنا باشكر كل صحابنا اللي حاولوا يجاوبوا علي الاسئلة وخصوصنا البيك بص بتاعنا محمود بيه نصار واخويا العظيم جدا جدا فتحي وحبيبة قلبي سارة وعل فكرة الشيء اللي بيتولد كبير وبعدين بيصغر هو الحزن وسلاميلباقيالناس في المنتدي ديدو والبرنس 2007 والحميع طبعا كنت هانسي النتجةيا فتحي نقول الحمدلله في الاول وفي ا لاخر
لا شكر على واجب يا سهير يا حبيبتى
احنا فى الخدمه
وياريت تجيبى اسئله تانيه
رد مع اقتباس
  #1505  
قديم 15-04-2010, 06:18 PM
الصورة الرمزية Mahmoud_Nassar
Mahmoud_Nassar Mahmoud_Nassar غير متواجد حالياً
عضو ممتاز
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 295
معدل تقييم المستوى: 11
Mahmoud_Nassar is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهير9 مشاهدة المشاركة
أنا باشكر كل صحابنا اللي حاولوا يجاوبوا علي الاسئلة وخصوصنا البيك بص بتاعنا محمود بيه نصار واخويا العظيم جدا جدا فتحي وحبيبة قلبي سارة وعل فكرة الشيء اللي بيتولد كبير وبعدين بيصغر هو الحزن وسلامي لباقي الناس في المنتدي ديدو والبرنس 2007 والحميع طبعا كنت هانسي النتجةيا فتحي نقول الحمدلله في الاول وفي ا لاخر
ينهاااااااااار ابيض

البيك بص بتاعكم مررررررررة وااااحدة

وكمان بيه .. لا لا لا دا كتييير قوى قوى عليا والله

ربنا يكرمك ويخليكى يارب..

اما بالنسبة الاسئلة فاحنا فالخدمة ، واى اسئلة احنا جاهزين ..


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهير9 مشاهدة المشاركة
وعل فكرة الشيء اللي بيتولد كبير وبعدين بيصغر هو الحزن

ممكن برده

لكن يعنى اعتقد ومن رايي ان احنا بنتكلم على حاجة مادية

وجزاكى الله خيرا بردو معلومة جديدة
رد مع اقتباس
  #1506  
قديم 15-04-2010, 06:26 PM
الصورة الرمزية ساره الفنانه
ساره الفنانه ساره الفنانه غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 188
معدل تقييم المستوى: 10
ساره الفنانه is on a distinguished road
افتراضي

السلام عليكم
ازيكم يا بتوع حقوق
رد مع اقتباس
  #1507  
قديم 15-04-2010, 08:04 PM
الصورة الرمزية ساره الفنانه
ساره الفنانه ساره الفنانه غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 188
معدل تقييم المستوى: 10
ساره الفنانه is on a distinguished road
افتراضي

ايه الصمت ده
فينكم يا جماعه
رد مع اقتباس
  #1508  
قديم 15-04-2010, 08:06 PM
ديدو الغلباوى ديدو الغلباوى غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 185
معدل تقييم المستوى: 10
ديدو الغلباوى is on a distinguished road
افتراضي

اهلا يا سهير منوره اوا المنتدى يارب تكونى بخير وسعاده وفرح
واخبار بتاعوت حموم ايه يارب تكونو كويسين يارب وبخير وسعاده وفرح
ساره ايه ازيكم يا بتوع حقوق هو انتى مش من حقوق حاسس انك بتتريق علينا عشان احنا غلابه يعنى هههههههههه وارفع قضيه عليكى كمان ومش هتنازل عن مبلع وقدره مليم ايه رايك بقى يا ساره
__________________
اذا كانت الحياه تقاس بالسعاده فتكتبو على قبرى مات قبل ان يولد
رد مع اقتباس
  #1509  
قديم 15-04-2010, 08:09 PM
الصورة الرمزية ساره الفنانه
ساره الفنانه ساره الفنانه غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 188
معدل تقييم المستوى: 10
ساره الفنانه is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديدو الغلباوى مشاهدة المشاركة
اهلا يا سهير منوره اوا المنتدى يارب تكونى بخير وسعاده وفرح
واخبار بتاعوت حموم ايه يارب تكونو كويسين يارب وبخير وسعاده وفرح
ساره ايه ازيكم يا بتوع حقوق هو انتى مش من حقوق حاسس انك بتتريق علينا عشان احنا غلابه يعنى هههههههههه وارفع قضيه عليكى كمان ومش هتنازل عن مبلع وقدره مليم ايه رايك بقى يا ساره
ازيك يا وليد
يارب تكون بخير
لا انا مش بتريق ولا حاجه
هو احنا مش بتوع حقوق فعلا؟
رد مع اقتباس
  #1510  
قديم 15-04-2010, 08:12 PM
ديدو الغلباوى ديدو الغلباوى غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 185
معدل تقييم المستوى: 10
ديدو الغلباوى is on a distinguished road
افتراضي

الحمد لله على كل حال عايش انتى ازيك يا بنتى
ثانيا انا اقول بتتريقى يبقى بتتريقى اوك كمان مش عجبك كام الحكم الدولى يعنى ولا ايه وهخد منك المليم يعنى هخده
وثالثا بقى اسمها حموم واسمعى ابقى مسرحيه الجوكر بقى

__________________
اذا كانت الحياه تقاس بالسعاده فتكتبو على قبرى مات قبل ان يولد
رد مع اقتباس
  #1511  
قديم 15-04-2010, 08:20 PM
ديدو الغلباوى ديدو الغلباوى غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 185
معدل تقييم المستوى: 10
ديدو الغلباوى is on a distinguished road
افتراضي

ساره ايه الصمت القاتل ده شكلى هروح اعمل بالمثل اللى بيقول نوم الظالم عباده وانام من تانى :av4056b b7jp3:مفيش فايده
__________________
اذا كانت الحياه تقاس بالسعاده فتكتبو على قبرى مات قبل ان يولد
رد مع اقتباس
  #1512  
قديم 15-04-2010, 08:22 PM
الصورة الرمزية ساره الفنانه
ساره الفنانه ساره الفنانه غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 188
معدل تقييم المستوى: 10
ساره الفنانه is on a distinguished road
افتراضي

لا بالعكس
ليه بتقول على نفسك كده يا وليد
احنا ممكن نتكلم فى حاجه مفيده
رد مع اقتباس
  #1513  
قديم 15-04-2010, 08:23 PM
الصورة الرمزية ساره الفنانه
ساره الفنانه ساره الفنانه غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 188
معدل تقييم المستوى: 10
ساره الفنانه is on a distinguished road
افتراضي

وهبقى اديك المليم بتاعك
ههههه
رد مع اقتباس
  #1514  
قديم 15-04-2010, 08:24 PM
ديدو الغلباوى ديدو الغلباوى غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 185
معدل تقييم المستوى: 10
ديدو الغلباوى is on a distinguished road
افتراضي

ياريت ياختى احسن من انى انام تانى لو مفيش كلام يبقى النوم افضل اقولى اى موضوع نكلم فيه تحت امرك يارب حد يدخل
__________________
اذا كانت الحياه تقاس بالسعاده فتكتبو على قبرى مات قبل ان يولد
رد مع اقتباس
  #1515  
قديم 15-04-2010, 08:26 PM
ديدو الغلباوى ديدو الغلباوى غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 185
معدل تقييم المستوى: 10
ديدو الغلباوى is on a distinguished road
افتراضي

لما يبقى معاكى مليم او شوفتيه ابقى قولى هديلك المليم اما مش تعرفيه تتكلم عنه ليه طيب
__________________
اذا كانت الحياه تقاس بالسعاده فتكتبو على قبرى مات قبل ان يولد
رد مع اقتباس
إضافة رد

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
حقوق اسيوط, رابطه حقوق اسيوط

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:00 PM.