مشاهدة النسخة كاملة : ارجو الاهتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام رجاء

salma tiger
19-09-2012, 04:33 PM
يا جماااعة انا عاوزة حد يفيدنى ضرورى دلوقتى انا جبت مجموع فى الثانوى 97% ادبى ,وانا فى محافظة المنوفية فالكليات الى كانت قدامى هى تربية وحقوق وتجارة واداب الخ.......المهم سمعت ان مستقبل تجارة انجلش حلو فاقدمت واتقبلت فيها خلاص ولسة النتيجة طالعة س لسة مقدمتش , ولما روحت المجمع وكدة عفت ان فى عندنا حقوق انجلش ودى كانت معلومة جديدة بالنسبة ليا فابقيت فى حيرة شديدة ووالدى بيقنعنى انى احول حقوق انجلش لانه بيفضل مستقبلها وانا كنت داخلة تجارة انجلش رغ انى مش بحب الرياضة بس قلت هتعب شويا وهاكتهد فهل يا ترى الحقوق انجلش افضل ليا انا عاوزة اعرف كل شىء عنها وهل مستقبلها للبنات حلو ولا لا وشغلها مضمون فعلا زى ما بيقولوا وايه نظام دراستها وكدة وهل هى تتساوى فى اصعوبة مع تجارة ولا اصعب فياريت حد يرد عليا وارجوكم اهتموا بالموضوع وللعلم فرصة التحويللا قدامى 3 ايام فقط فا عاوزة اخد القرار الصح
يعنى افضل فى تجارة انجلش ولا احول حقوق انجلش لو سمحتم ارجو الاهتمام

shahira tarek
20-09-2012, 12:03 PM
بصى شوفى ميولك انتى ايه لو حابه مواد حقوق وحابه تحفظى القوانين والحوارات دى ونفسك تطلعى محاميه ف ادخلى حقوق واتحملى صعوبتها لان شور صعبه لكن تجاره انجليش بالنسبه ليها سهله جدا ومجالاتها كتيره وشوفى نفسك اذا كان ليكى ف المواد التجاريه وبتحبيها ولا ليكى ف المواد الخاصه بالقانون والكلام دا وصلى استخاره وان شاء الله ربنا يرشدك للى فيه الخير ليكى....بالتوووفيق