اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كلية التجارة > شعبة اللغة الإنجليزية

قديم 19-09-2012, 04:33 PM
salma tiger salma tiger غير متواجد حالياً
عضو جديد

salma tiger is on a distinguished road
افتراضي ارجو الاهتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام رجاء

يا جماااعة انا عاوزة حد يفيدنى ضرورى دلوقتى انا جبت مجموع فى الثانوى 97% ادبى ,وانا فى محافظة المنوفية فالكليات الى كانت قدامى هى تربية وحقوق وتجارة واداب الخ.......المهم سمعت ان مستقبل تجارة انجلش حلو فاقدمت واتقبلت فيها خلاص ولسة النتيجة طالعة س لسة مقدمتش , ولما روحت المجمع وكدة عفت ان فى عندنا حقوق انجلش ودى كانت معلومة جديدة بالنسبة ليا فابقيت فى حيرة شديدة ووالدى بيقنعنى انى احول حقوق انجلش لانه بيفضل مستقبلها وانا كنت داخلة تجارة انجلش رغ انى مش بحب الرياضة بس قلت هتعب شويا وهاكتهد فهل يا ترى الحقوق انجلش افضل ليا انا عاوزة اعرف كل شىء عنها وهل مستقبلها للبنات حلو ولا لا وشغلها مضمون فعلا زى ما بيقولوا وايه نظام دراستها وكدة وهل هى تتساوى فى اصعوبة مع تجارة ولا اصعب فياريت حد يرد عليا وارجوكم اهتموا بالموضوع وللعلم فرصة التحويللا قدامى 3 ايام فقط فا عاوزة اخد القرار الصح
يعنى افضل فى تجارة انجلش ولا احول حقوق انجلش لو سمحتم ارجو الاهتمام

قديم 20-09-2012, 12:03 PM
shahira tarek shahira tarek غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

shahira tarek is on a distinguished road

بصى شوفى ميولك انتى ايه لو حابه مواد حقوق وحابه تحفظى القوانين والحوارات دى ونفسك تطلعى محاميه ف ادخلى حقوق واتحملى صعوبتها لان شور صعبه لكن تجاره انجليش بالنسبه ليها سهله جدا ومجالاتها كتيره وشوفى نفسك اذا كان ليكى ف المواد التجاريه وبتحبيها ولا ليكى ف المواد الخاصه بالقانون والكلام دا وصلى استخاره وان شاء الله ربنا يرشدك للى فيه الخير ليكى....بالتوووفيق

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
ارجو الاهتمام والرد