اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > ركن الأقسام المميزة > أرشيف الركن المميز

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-02-2011, 01:46 PM
الصورة الرمزية amira elnaggar
amira elnaggar amira elnaggar غير متواجد حالياً
عضو قدوة
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 2,039
معدل تقييم المستوى: 7
amira elnaggar is on a distinguished road
New شعارات مصرية مية فى المية


دى الشعارات الى كانوا المصريين بيقولوها فى الثورة



الشعب يريد اسقاط النظام ودية احلى واحدة


يا مبارك يا مبارك السعدية فى انتظارك



واحد اتنين الشعب المصرى



واحد اتنين الجيش المصري فين ودة قبل ما ينزل الجيش






وطبعا بيقولو ارحل بكل اللغات
__________________
  #2  
قديم 02-02-2011, 01:49 PM
الصورة الرمزية الأستاذة / أم أمل
الأستاذة / أم أمل الأستاذة / أم أمل غير متواجد حالياً
عضوة مجلس الادارة ومديرة عامة لفريق الاسطوانات و الام المثالية للمنتدى لعام 2013 _ 2014
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 4,831
معدل تقييم المستوى: 10
الأستاذة / أم أمل is on a distinguished road
افتراضي

مبارك يا طيار اوعى تسيبها لتولع نار

دى اجمل شعار مصرى 100%
  #3  
قديم 02-02-2011, 02:25 PM
Noor ezz Noor ezz غير متواجد حالياً
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 8
معدل تقييم المستوى: 0
Noor ezz is on a distinguished road
افتراضي

لو بتحب مصر متخربش مصر دى جامدة اوى
يا جمال قول لابوك الشعب المصرى مش بيحبوك
  #4  
قديم 02-02-2011, 03:55 PM
محمود عبد التواب محمود عبد التواب غير متواجد حالياً
عضو ممتاز
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 268
معدل تقييم المستوى: 6
محمود عبد التواب is on a distinguished road
افتراضي

جمهورية مصر العربية مش تيكية
احلف بسماهل وبترابها الحزب الوطني اللي خربها
  #5  
قديم 02-02-2011, 03:57 PM
هانى الشرقاوى هانى الشرقاوى غير متواجد حالياً
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المشاركات: 4,804
معدل تقييم المستوى: 0
هانى الشرقاوى is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amlna مشاهدة المشاركة
مبارك يا طيار اوعى تسيبها لتولع نار

دى اجمل شعار مصرى 100%
مبارك يا طيار الطيارة فى المطار
  #6  
قديم 02-02-2011, 04:00 PM
shima'a shima'a غير متواجد حالياً
عضو قدوة
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
المشاركات: 1,209
معدل تقييم المستوى: 7
shima'a is on a distinguished road
افتراضي

اللى يحب مصر ما يخربش مصر
__________________
اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك يا ارحم الراحمين
  #7  
قديم 02-02-2011, 04:30 PM
الصورة الرمزية nesma mohsen hamdy
nesma mohsen hamdy nesma mohsen hamdy غير متواجد حالياً
عضو مجتهد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 96
معدل تقييم المستوى: 5
nesma mohsen hamdy is on a distinguished road
افتراضي

مبارك السلام مبارك الامان

متسبناش يا مبارك مصر هى دارك

ريسنا حبيبنا عارفينه مش هيسيبنا
  #8  
قديم 02-02-2011, 04:37 PM
الصورة الرمزية سـلـمى
سـلـمى سـلـمى غير متواجد حالياً
عضو مجتهد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 125
معدل تقييم المستوى: 4
سـلـمى is on a distinguished road
افتراضي

مبارك يا طيار اوعى تسيبها لتولع نار

مبارك السلام مبارك الامان

متسبناش يا مبارك مصر هى دارك

ريسنا حبيبنا عارفينه مش هيسيبنا
__________________

اذا غامرت في شرف مروم....فلاتقنع بمادون النجوم

فطعم الموت في امر حقير....كطعم الموت في امر عظيم
  #9  
قديم 02-02-2011, 04:37 PM
الصورة الرمزية MR : ABO BATTA
MR : ABO BATTA MR : ABO BATTA غير متواجد حالياً
مشرف عام مادة الحاسب الآلى المرحلة الثانوية
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 15,434
معدل تقييم المستوى: 21
MR : ABO BATTA is on a distinguished road
افتراضي

المدة الباقية ليست طويلة يا جماعة والطريق اتعرف لو حدث خلاف ذلك .. كلنا ننزل على ميدان التحرير .. وسيبوا فرصة للحكومة الجديدة تشتغل وتثبت صدقها في المدة الباقية ..
ومن هذا الصرح العملاق أقول ..
لابد من الحفاظ على أمن وأمان الوطن وما حدث كان حقا مشروعا ولكن للأسف الشديد استخدمه البعض منا ومن الشباب الاستخدام الخاطئ مما نتج عنه ما نتج من سلب ونهب وشغب ... الخ .

والآن لا املك الا الدعاء
اللهم ربنا ارفع مقتك وغضبك عنا ولا تسلط علينا بذنوبنا من لا يخافك فينا ولا يرحمنا
اللهم انشر الأمن والأمان على البلاد والعباد كما أسألك يا ربنا ان تولي أمورنا من يصلح وان تصلح من تولى وأن يعبر بمصرنا الغالية الى بر الأمان انك يا ربنا ولي ذلك والقادر عليه .
__________________
يارب ارفع عنا وعن مصر الفتن ما ظهر منها وما بطن
واحفظ بلاد المسلمين من كل شر وسوء يا ارحم الراحمين
  #10  
قديم 02-02-2011, 05:42 PM
emeymohmed emeymohmed غير متواجد حالياً
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 26
معدل تقييم المستوى: 0
emeymohmed is on a distinguished road
افتراضي

احلى شعار بجد
هو
اللى يحب مصر ميخربش مصر
لان مصر هى اللى باقيلنا واى حاجه غير كده فهيا فانيه
  #11  
قديم 02-02-2011, 06:46 PM
الصورة الرمزية yara attia
yara attia yara attia غير متواجد حالياً
ثانوية عامة
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 5,532
معدل تقييم المستوى: 10
yara attia is on a distinguished road
افتراضي

روحت فين يا علي حسني بيدور عليك

هههههههههههههههههههههه بجد دي الي حلوة مووووووووووت انا قعدت اضحك عليها بجد ضحكتني


والي يحب مصر مايخربش في مصر
__________________
~|| رَبّيْ لآ أَعلمُ أَيّ كَلامٍ فِي غَيبتيْ يُقالُ عَنيْ!
وَلا أعلَمُ أَي ظنونْ خَاطئه تدوُر حَوليْ
رَبّي أَنـتَ أعـلــمُ مِنّـيْ وَمنهُـم ♥ ♥
فَأحسِـنْ يَا رب ذِكـريْ فيمَا بيَنـهمْ ♥ ♥||~
  #12  
قديم 02-02-2011, 08:56 PM
الصورة الرمزية amira elnaggar
amira elnaggar amira elnaggar غير متواجد حالياً
عضو قدوة
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 2,039
معدل تقييم المستوى: 7
amira elnaggar is on a distinguished road
افتراضي

دة فى كمان حاجات بتشتم

مش هنسلم مش هنطاطى احنا كرهنا حسنى ________________________________


كملوا انتو
__________________
  #13  
قديم 03-02-2011, 06:36 AM
amaly amaly غير متواجد حالياً
عضو مجتهد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
المشاركات: 97
معدل تقييم المستوى: 7
amaly is on a distinguished road
افتراضي

يجب أن نستمع لصوت العقل
صوت العقل بيقول إن الناس تهدى وتدخل بيوتها
لايجب أن لانستمع إلى الدعوات الأمريكية المحروقة والموجوعة على الديمقراطية فى مصر وشباب مصر
أين أمريكا من حرب أفغانستان .........وهل تحررت أفغانستان
أين أمريكا من جوانتانمو
أين أمريكا من فيتنام
ماهى ديانتهم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
أنظروا فى أسماء الضيوف الذين يأتون على الفضائيات المسمومة لتعرفوا ديانتهم و***ياتهم......وماهى الأجور التى يتقاضونها فى الحلقة الواحدة.............هاتعرفوا أنها سبوبة ولقمة عيش حلوة
كانوا بيقولوا إن الرئيس السادات راجل وحش .........الأيام أثبتت عكس ذلك
أين أمريكا من العراق............الكل الأن يتباكى على نظام صدام
فى مصر كان إللى معندوهش شغلانة يروح يشتغل فى العراق أيام صدام عدة شهور يرجع ومعاه فلووس وكان يقدر يعمل بها حاجة
الدور الأن على مصر
شوف سعر البترول اليوم كام
ده دليل على أن مصر دولة مؤثرة ولدينا فى بلدنا أشياء مطمع للعالم

صدق المثل القائل
أنا على إبن عمى وأنا على ابن عمى على الغريب

وقال المصطفى صلى الله عليه وسلم فيما معناه
أنصر أخاك ظالما أو ظالما
قالوا وكيف ننصره ظالما قال بالنصح والدعوة له بالهداية والرجوع إلى طريق الحق

إن أقصى أمانينا كانت تعيين نائب للرئيس
شوف النهارده بنتكلم فى تعديلات المادة 76 و 77 ومايتبعها من مواد القانون
الإعلان الصريح أمام العالم بأنه لن يترشح لفترة رئاسة أخرى
أصبح توريث السلطة غير مطروح للتفكير فيه
تطبيق الطعون والأحكام على مجلس الشعب
والهدف الأسمى من ذلك أثبت هؤلاء الشباب أن مصر لاتخضع للظلم
وأن هذه الأيام سوف تظل محفورة فى ذهن أى حاكم سوف يأتى ليحكم مصر
وسوف يعمل حساب لهذا اليوم ألف حساب
  #14  
قديم 03-02-2011, 02:00 PM
الصورة الرمزية amira elnaggar
amira elnaggar amira elnaggar غير متواجد حالياً
عضو قدوة
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 2,039
معدل تقييم المستوى: 7
amira elnaggar is on a distinguished road
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amaly مشاهدة المشاركة
يجب أن نستمع لصوت العقل
صوت العقل بيقول إن الناس تهدى وتدخل بيوتها
لايجب أن لانستمع إلى الدعوات الأمريكية المحروقة والموجوعة على الديمقراطية فى مصر وشباب مصر
أين أمريكا من حرب أفغانستان .........وهل تحررت أفغانستان
أين أمريكا من جوانتانمو
أين أمريكا من فيتنام
ماهى ديانتهم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
أنظروا فى أسماء الضيوف الذين يأتون على الفضائيات المسمومة لتعرفوا ديانتهم و***ياتهم......وماهى الأجور التى يتقاضونها فى الحلقة الواحدة.............هاتعرفوا أنها سبوبة ولقمة عيش حلوة
كانوا بيقولوا إن الرئيس السادات راجل وحش .........الأيام أثبتت عكس ذلك
أين أمريكا من العراق............الكل الأن يتباكى على نظام صدام
فى مصر كان إللى معندوهش شغلانة يروح يشتغل فى العراق أيام صدام عدة شهور يرجع ومعاه فلووس وكان يقدر يعمل بها حاجة
الدور الأن على مصر
شوف سعر البترول اليوم كام
ده دليل على أن مصر دولة مؤثرة ولدينا فى بلدنا أشياء مطمع للعالم

صدق المثل القائل
أنا على إبن عمى وأنا على ابن عمى على الغريب

وقال المصطفى صلى الله عليه وسلم فيما معناه
أنصر أخاك ظالما أو ظالما
قالوا وكيف ننصره ظالما قال بالنصح والدعوة له بالهداية والرجوع إلى طريق الحق

إن أقصى أمانينا كانت تعيين نائب للرئيس
شوف النهارده بنتكلم فى تعديلات المادة 76 و 77 ومايتبعها من مواد القانون
الإعلان الصريح أمام العالم بأنه لن يترشح لفترة رئاسة أخرى
أصبح توريث السلطة غير مطروح للتفكير فيه
تطبيق الطعون والأحكام على مجلس الشعب
والهدف الأسمى من ذلك أثبت هؤلاء الشباب أن مصر لاتخضع للظلم
وأن هذه الأيام سوف تظل محفورة فى ذهن أى حاكم سوف يأتى ليحكم مصر
وسوف يعمل حساب لهذا اليوم ألف حساب



هو احنا هنصدق كلام المحور ولا اية والبنت الى جات تتكلم دى


على فكرة رولا خرسا وعمرو اديب قالو انها صحفية وبتفبرك الاخبار وكمان فى العاشرة مساءا قالوا نفس الكلام


وجزاك الله خير على مرورك
__________________
 

العلامات المرجعية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 01:53 AM.