اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية الصيدلة

قديم 11-09-2012, 11:39 AM
محمود صلاح عبداللاه محمود صلاح عبداللاه غير متواجد حالياً
عضو جديد

محمود صلاح عبداللاه is on a distinguished road
افتراضي ارجو المساعدة بسررررررررررعة

انا ياجماعة كنت فى علاج طبيعى وايجالى درجتين تظلم وطلعلى بطاقة ترشيح صيدلة الزقازيق وانا من الشرقية فى راى حضراتكم ادخل علاج طبيعى ولا صيدلة علما بان الصيدلة فى الزقازيق وهيا قريبة منى جدا والعلاج فى القاهرة يريت حد يساعدنى

قديم 11-09-2012, 12:43 PM
alfars215 alfars215 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

alfars215 is on a distinguished road

والله حضرتك لو انت كنت كاتب ف الرغبات ف التنسيق ف الاول خالص صيدلة قبل علاج طبيعى يبقى اكيد انت كنت عاوز صيدلة خلاص روح صيدلة لو كنت كاتب العلاج الطبيعى الاول ادخلها
قديم 11-09-2012, 03:59 PM
دكتورة/نورهان دكتورة/نورهان غير متواجد حالياً
موقوف

دكتورة/نورهان is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود صلاح عبداللاه مشاهدة المشاركة
انا ياجماعة كنت فى علاج طبيعى وايجالى درجتين تظلم وطلعلى بطاقة ترشيح صيدلة الزقازيق وانا من الشرقية فى راى حضراتكم ادخل علاج طبيعى ولا صيدلة علما بان الصيدلة فى الزقازيق وهيا قريبة منى جدا والعلاج فى القاهرة يريت حد يساعدنى
بص لا غبار ان الصيدلة رائعة وادخل الى تحبة لكن طب المستقبل العلاج الطبيعى خصوصا بعد تطبيق الدى بى تى الى هى الدكتوراة المهنية وبتاخدها اول متتخرج تبع شهادتك وهى درجة ما بين الماجستير والدكتوراة هتسمحلك تكتب جميع الادوية مش متحدد بقايمة هتسمحلك تطلب تحاليل واشعات الحالة تيجى مباشرة مش محولة من طبيب اخر هو دة بيحصل بس دة قانونى والشهادة معادلة للشهادة الامريكية و 60 فى المية من خريجيها فى امريكا وهى رقم 3 على العالم بعد كندا وامريكا لو انت حابب تبقى دكتور ليك التصاق مباشر مع المريض ادخل علاج طبيعى بتحب الادوية والتركيبات وتصنيعها ادخل صيدلة وصلى استخارة واى استفسار تحت امرك وياريت تطمنى هتعمل اية بلتوفيق ان شاء الله
قديم 12-09-2012, 03:15 AM
g_boy19942000 g_boy19942000 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

g_boy19942000 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود صلاح عبداللاه مشاهدة المشاركة
صلى صلاة استخارة علشان تبقى ريحت ضميرك و مترجعش تندم على حاجة

و خليك واثق ان اى مجال هتخشه محتاج مجهود و الارزاق على الله

العلامات المرجعية