اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

 
 
أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
  #11  
قديم 09-02-2014, 03:34 PM
الصورة الرمزية عبقرينو الكيميائية
عبقرينو الكيميائية عبقرينو الكيميائية غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2014
المشاركات: 155
معدل تقييم المستوى: 12
عبقرينو الكيميائية is on a distinguished road
Present همتى فى دعوتى

الحلقة السادسة
يارب تعجبكم
من قصة (همتى فى دعوتى)

دى اخرتها ***********

وكملت حفصة يومها
وصحيت تانى يوم وراحت جمعتها وحضرت المحاضرات
وراحت على المسجد وصلت
واستنت نجوى
جات نجوى
وسلموا على بعض

حفصة: قالت احكيلى بقا وكملى القصة
نجوى: حاضر
نجوى:لما قعد يطلب منى انو يشوفنى اتطريت اوافق
وتانى يوم صحيت وروحت الدرس شوفتة من بعيد
وقرب اووووووى
قلت لة بتقرب لية ممكن حد يشوفك
قالى: وحشتينى
قلت لة:لازم تبعد
قالى:طب خدى الهدية دى
وخوفت ومشيت بسررررررعة

وبعديها دخلت اوضتى وقفلت الباب
وفتحت الهدية
لقيت سلسة وفيها قلب
عليها اسمى واسمى
فرحت اووووووووووى
وكان ظاهر عليا اووووى

وكنت بسهر طوول الليل
وانا بفكر وابص فى السلسة

وبعديها باسبوع لقيتة جالى بعد الدرس
انا: اية الى جابك هنا
هو: وحشتينى
انا: ممكن حد يشوفنا
هو: متخافيش انا هوصلك لحد اول الشارع
انا: ماشى

اتعودت على كدة كل يوم
وكنت بكون فرحانة

وفى يوم قالى
انا زهقت من المشى
عايز اقعد معاكى
بصراحة وافقت بسرعة
اصلى كان نفسى اعيش اللحظة دى

بس قولت لة
ان الدرس هيكون الساعة 4
ومش هقدر اتأخر اكتر من الساعة 7
قالى: مش لازم الدرس
قولت: لالالالا افرض ماما عرفت
قالى: يوم مش هيفرق
وافقت وخرجت
وكنت فرحانة
بس قلقانة

واحنا هناك بدأ يقول لى كلام رومانسى
ولقيتة اعطانى هدية
فرحت اوووووى
وبعدها بأة اتعودت على كدة
تقريبا مكنتش بروح الدرس
ومستويا الدراسى نزل خاااالص

وفى يوم كنا خارجين مع بعض واتكلمنا
انا: هو انت لية طلما خلصت جامعة
مش بتتقدم ليا
هو: بابا تعبان وأول مايخف هطلب ايدك
انا: بفرحة ماشى ياحبيبى
هو: وانا اقدر اسيبك ياحبيبتى
انا: طيب لازم خطيبتك
يكون معاها شهادة عالية
هو: اة طبعااااا
انا: طيب لازم تسيبنى ازاكر فى الشهر دا
هو: اة طبعاااا

بس هكلمك فون عشان مقدرش على بعدك
انا:اوك يلا عشان اتاخرت

وسبتة وراحت على البيت
وبدأت احضر الدروس وازاكر
وكنت بستنى تيليفوناتة كل يوم واقعدنا حاولى اسبوع على الحال دا

وبعديها بدأ يلخبط ومش يتصل كتير زى الاول
وسألتة
قالى: بابا تعبان جدا وهسافر معاة عشان يتعالج
قولتلة: هتوحشنى اوووى
قالى: وانتى كمان هبقى اكلمك

وخلصت امتحانات ومبقتش عارفة عنة حاجة
وفى يوم روحت لواحد من اصحابة
وسألتة
قالى: انو لما يشوفة هيقولة
قولتلة: هو مش مسافر
اتلخبط اووووى فى الكلام
وقالى: اة لما يرجع هقولة

وفى يوم تليفونى رن
روحت ارد وفرحانة
كنت فكراة هو

لقيت بنت من شلة البنات الى عرفتهم
اتكلمنا
انا: الوووووو
هى: الووووو يانجوى انا سلوى
انا: ايوة ياسلوى ازيك
هى: تمام كنت عوزاكى
انا: عيزانى لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فى حاجة
هى: مش هينفع فى التليفون
قبلينى بكرة فى النادى
انا: ماشى

روحت تانى يوم على النادى
وقابلتها
انا: اية يابنتى فى اية؟؟؟؟؟؟؟
هى: انتى صعبانة عليا
انا: لييييييييييييييية؟؟؟؟؟؟؟؟
هى: بصى احنا لابنعرف نحب ولا حاجة
احنا كنا وخدينها تسلية
بس انتى اخدتيها جد
انا: انتى بتقولى اية
هى: هى دى الحقيقة
انتى صعبانة عليا
عارفة هانى دا لابيحبك ولاحاجة
ولا ابوة تعبان وهو سابك عشان
لقى بنت تانية
انا: لالالالا انتى كدابة
هى: لو مش مصدقة تعالى بكرة وانتى تعرفى
احنا هنتلم كلنا وهو هيكون مع صحبتة الجديدة
انا: ماشى هاجى
بس مش مصدقة

وبدأت اخااااااااف
وطلع النهار
ياريتة ماطلع
وروحت النادى

حفصة: كملى سكتى ليييية؟؟؟
نجوى: لازم اروح
حفصة: يااااااة يانجوى كل يوم كدة
نجوى: انا اسفة ظروفى كدة
واستنت حفصة لحد بكرة واحنا كمان هنستنا

استنووووووووووووووووووووووووووووووونا

__________________
 

العلامات المرجعية


ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا يمكنك اضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:29 PM.