اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كلية التجارة

كلية التجارة ما يخص كليات التجارة لجميع الجامعات المصر ية

قديم 23-10-2009, 12:01 AM
charmingprince charmingprince غير متواجد حالياً
عضو جديد

charmingprince is on a distinguished road

ظبعا انت يا احمد عارفنى انا ابو التطنيش والتنفيض وهنشوف ياعم اية الحال المشكلة ان الواحد اول ما بيلاقى حاجة فيها تجارة بنى سويف بيدخل على طول ويسجل
u know me i dont care and we will see what is happen because when i see any topic speak about faculty of beni suief i enter
Charming prince
امير الاحلام

قديم 23-10-2009, 01:16 AM
ymymym ymymym غير متواجد حالياً
طالبة جامعية

ymymym is on a distinguished road

اقتباس:
اولا انا عندى حاجة لازم تتصلح انا مش شقى naughty boy بالعكس
انا بقولها هزار يا احمد
اوكيه هبقي اجيب الورق انا محاضراتي بقت يوم الاحد والاربعاء والخميس لان الجدول اتغير
قديم 23-10-2009, 03:59 PM
charmingprince charmingprince غير متواجد حالياً
عضو جديد

charmingprince is on a distinguished road

ياستى احنا موجودين يوم الاحد علينا 3محاضرات يعنى موجودين لحد الساعة 3 ممكن تجبيهم فى اى وقت احنا موجودين من 9 الى 3
قديم 23-10-2009, 06:01 PM
طالبة جامعية

اقتباس:
ياستى احنا موجودين يوم الاحد علينا 3محاضرات يعنى موجودين لحد الساعة 3 ممكن تجبيهم فى اى وقت احنا موجودين من 9 الى 3
ممممممممممم طويب ماشي هستناكم بس تبقوا تجولي انا بقي هبقي موجوده تحت في الدور الارضي ان شاء الله
اي خدمه الورق جهزته وعندي اهو وفيه مفاجاه ليكم اي خدمه
قديم 24-10-2009, 06:48 PM
اسامة وهاب اسامة وهاب غير متواجد حالياً
عضو جديد

اسامة وهاب is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة charmingprince مشاهدة المشاركة
والله انتى جيتى فى وقتك انا احمد طالب تجارة انجلش اول سنة فى جامعة بنى سويف بوصى مش عارف اى حاجة ماشى ممكن نتكلم لو سمحتى فى اى وقت تحدديه مش لازم نتقابل ممكن كلام على الماسنجر او فى المنتدى او الجامعة انا احمد وعندى بعض الاستفسارات خاصة عن المحاسبة والرياضة اصل انا كنت ادبى وحاصل على 93%الحمد لله فى الثانوية العامة لكن الرياضة دى رياضة 2 بتاعت ثانوى لذلك كل طلبة ادبى مش فاهمين حاجة ممكن تشرحيلى دة اميلى ahmed3dstudiomax*********** وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااا
السلام عليكم انا اسامة عبدالوهاب انا في اولى تجارة انجلش بني سويف ممكن حد يقولي ازاي اذاكر المواد انا مش عارف ومش عارف اي حاجة وخايف اوووووووي ممكن حد يرد عليا بسرعة
قديم 24-10-2009, 07:01 PM
عضو جديد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا من الفيوم في تجارة انجلش بني سويف ومش عارف اذاكر ولا عارف اعمل اي حاجة ارجوكوا ساعوني بليز انا محتاج اي حد يدلني انا لو لسة ما دفعتش الفلوس كنت ممكن احول انما انا ما ينفعش احول ارجوكم سا عدوني انا اسامة عبد الوهاب في الفرقة الاولي جروب aبليز ساعدوني
قديم 24-10-2009, 08:16 PM
احمد اسامه (الفيوم) احمد اسامه (الفيوم) غير متواجد حالياً
عضو جديد

احمد اسامه (الفيوم) is on a distinguished road

هااااااااااا
يا ymym

شفتى حد علشان يسعدني ولا نسيتينى
انا عارف انى بتقل عليكى
وكمان لانى عربى وانتى انجليزى
بس معليش اصل انا معرفش حد فيريت تحولي تساعدينى
وشكرا ليكى
قديم 24-10-2009, 10:44 PM
طالبة جامعية

معلش يا احمد انا الصراحه مروحتش النهارده فمعرفتش بس هحاول بجد اشوف حد يجيلك او تروحله ان شاء الله المشكله اني معرفش حد من عربي فبشوف اصحابي وبرضه البنات اليل نعرفهم في عربي ملهمش حتي ف يالمذاكره ولا في الورق ولا الكلام ده
فانا بجد بفكرلك في ناس فيه واحد بفكر فيه بس صحبتي تعرفه مش انا
فهقابلها بكره ان شاء الله وهقولها اذا كانت تقوله ولا لأ بس تقريبا برضه مكانش بتاع مذاكره يا احمد
فانت حاوول تستني عليا شويه
وربنا يسهل ولو معرفتش حاول من نفسك بجد انت تذاكر وتشد حيلك وتشوف ازاي تذاكر يعني احنا يا دوبك كنا بناخد ورق من اكبر مننا وبس مش اكتر
وكنا بنذاكر من نفسنا يعني حتي ورق الشرح اليل خدوه احمد جاد شرحي انا مش شرح حد ولا ورق حد تاني بجد
فانا هشوفلك ان شاء الله
قديم 25-10-2009, 05:17 PM
احمد جادالحق احمد جادالحق غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

احمد جادالحق is on a distinguished road
Icon16

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym مشاهدة المشاركة
معلش يا احمد انا الصراحه مروحتش النهارده فمعرفتش بس هحاول بجد اشوف حد يجيلك او تروحله ان شاء الله المشكله اني معرفش حد من عربي فبشوف اصحابي وبرضه البنات اليل نعرفهم في عربي ملهمش حتي ف يالمذاكره ولا في الورق ولا الكلام ده
فانا بجد بفكرلك في ناس فيه واحد بفكر فيه بس صحبتي تعرفه مش انا
فهقابلها بكره ان شاء الله وهقولها اذا كانت تقوله ولا لأ بس تقريبا برضه مكانش بتاع مذاكره يا احمد
فانت حاوول تستني عليا شويه
وربنا يسهل ولو معرفتش حاول من نفسك بجد انت تذاكر وتشد حيلك وتشوف ازاي تذاكر يعني احنا يا دوبك كنا بناخد ورق من اكبر مننا وبس مش اكتر
وكنا بنذاكر من نفسنا يعني حتي ورق الشرح اليل خدوه احمد جاد شرحي انا مش شرح حد ولا ورق حد تاني بجد
فانا هشوفلك ان شاء الله
يااااااااااااااااااااااااه اخيرا النت اشتغل عندى دا كان فاصل بقاله 4 ايام يلهوى الواحد مكنش عارف يشترك خالص ..

ممممممممممم ايوه يا ymymym انا النهاردة كنت عايز اقولك على شويه حاجات بس نسيت وشكلك كنتى مستعجلة عشان البريك بتاع المحاضرة بس مش مهم .. اولا انا كنت عايز اشكرك على اهتمامك بالورق بتاع السلوكية والموارد والتنظيم ميرسي اوى ثانيا انا كنت عايز اتأسف على موضوع الايميل جات بالصدفة والله ثالثا هو لو حد عايز يصور الورق دا اديهولوه ؟؟!! الورق المتصور طبعا انا مش هدى حد الورق الاصلى لحد الا احمد سيد اللى معايا وانا ممكن الورق اللى معايا حاليا انا ممكن اصوره واديله الاصل يجيبهولك هوه لان جدولنا اتغير ومبقاش عندنا يوم الاربع هوه ممكن يجيبهولك الاربع لان بيته قريب من الجامعه اوك ؟؟ انا النهاردة افرز الورق واصورة واديه لاحمد سيد يصوره ولو حد هيصوره منه لان كل العياااال بايظه فى السلوكيه والتنظيم هصور الورق بقي النهاردة ان شاء الله انا واللى عايز يصوره من بلدى من ببا بقي وربنا يسهل يارب اهو كدا بقي الواحد يعرف يبدأ فى المذاكرة كوس حتى بعد محديدلنا الدكتور حامد ..
وكنت عايز اقولك على موضوع المنتدى بتاعى احنا النهاردة اشهرنا المنتدى بتاعى فى السكاشن حتى انا نزلت اللينكات بتاع موضوع حلول الشباتر والعيال هتبقي تدخل تنزلهم ..وبردو عايز اسئلك على الميد تيرم هيبقي امتى ؟؟
ومع السلام عليكم ..
قديم 25-10-2009, 05:39 PM
طالبة جامعية

اقتباس:
يااااااااااااااااااااااااه اخيرا النت اشتغل عندى دا كان فاصل بقاله 4 ايام يلهوى الواحد مكنش عارف يشترك خالص ..
ياريته كان يفضل فاصل

اقتباس:
ممممممممممم ايوه يا ymymym انا النهاردة كنت عايز اقولك على شويه حاجات بس نسيت وشكلك كنتى مستعجلة عشان البريك بتاع المحاضرة بس مش مهم ..

لا عادي كنت اسالني عادي قلتلك مافيهاش حاجه خالص
اقتباس:
اولا انا كنت عايز اشكرك على اهتمامك بالورق بتاع السلوكية والموارد والتنظيم ميرسي اوى

لا شكر علي واجب اي خدمه ولو عاوزين اشرحلكم عادي انا هبقي موجوده يوم الاربعاء والخميس والاحد ان شاء الله وكنت بشرح لاصحابي
وجابو مقبول وجيد تقريبا مافيش حد شرحتله جاب جيد جدا غيري

اقتباس:
ثانيا انا كنت عايز اتأسف على موضوع الايميل جات بالصدفة والله

اياك تعمل كده تاني

اقتباس:
ثالثا هو لو حد عايز يصور الورق دا اديهولوه ؟؟!! الورق المتصور طبعا انا مش هدى حد الورق الاصلى لحد الا احمد سيد اللى معايا وانا ممكن الورق اللى معايا حاليا انا ممكن اصوره واديله الاصل يجيبهولك هوه لان جدولنا اتغير ومبقاش عندنا يوم الاربع هوه ممكن يجيبهولك الاربع لان بيته قريب من الجامعه اوك ؟؟

اكيد طبعا اللي عاوز يصور خليه يصور بس لو سمحت صورله انت يا احمد يعني متديلوش الاصل يا انت يا احمد سيد معلش بس عشان الورق ده انا عاوزاه بعد كده يا احمد لو سمحت
ثم انتوا هتاخدوه ببلاش يعني

اقتباس:
انا النهاردة افرز الورق واصورة واديه لاحمد سيد يصوره ولو حد هيصوره منه لان كل العياااال بايظه فى السلوكيه والتنظيم هصور الورق بقي النهاردة ان شاء الله انا واللى عايز يصوره من بلدى من ببا بقي وربنا يسهل يارب اهو كدا بقي الواحد يعرف يبدأ فى المذاكرة كوس حتى بعد محديدلنا الدكتور حامد ..
ربنا يوفقكم يارب ولو عوزت حاجه قول انا في الخدمه
اقتباس:
وكنت عايز اقولك على موضوع المنتدى بتاعى احنا النهاردة اشهرنا المنتدى بتاعى فى السكاشن حتى انا نزلت اللينكات بتاع موضوع حلول الشباتر والعيال هتبقي تدخل تنزلهم ..وبردو عايز اسئلك على الميد تيرم هيبقي امتى ؟؟
ومع السلام عليكم ..
بص الميد تيرم بيقولوا كمان اسبوعين تقريبا فش حيلك شويه بقي ممكن ينزل الجدول علي الاسبوع اللي جاي او اقصاها اللي بعده معتقدش هينزلوه بعد كده

مع السلامه
قديم 25-10-2009, 06:37 PM
عضو مجتهد

Icon111

اقتباس:

ربنا يوفقكم يارب ولو عوزت حاجه قول انا في الخدمه

بص الميد تيرم بيقولوا كمان اسبوعين تقريبا فش حيلك شويه بقي ممكن ينزل الجدول علي الاسبوع اللي جاي او اقصاها اللي بعده معتقدش هينزلوه بعد كده

مع السلامه
يارب الميد تيرم يكون بعيد عن يوم 14/11 لانى حجزت تذاكر ماتش مصر والجزائر وكمان درجة تانيه
قديم 25-10-2009, 06:42 PM
طالبة جامعية

اقتباس:
يارب الميد تيرم يكون بعيد عن يوم 14/11 لانى حجزت تذاكر ماتش مصر والجزائر وكمان درجة تانيه

طب ادعي اقول ايه طيب
قديم 25-10-2009, 06:44 PM
عضو مجتهد

Icon111

على فكرة انا مش عارف ابعت اى رسائل خاصة يا ياسمين ليه بقي انتى عارفانى ابيض فى حكاية المنتديات دى انا كل ما ابعت رسالة يقولى لازم تكون مشاركاتك اكتر من 50 مشاركة !! ليه بقي ؟!!
قديم 25-10-2009, 06:45 PM
عضو مجتهد

اقتباس:
طب ادعي اقول ايه طيب
قولى يا رب تنجح يا تتح هههههههههههههههههه
قديم 25-10-2009, 07:02 PM
عضو جديد

السلام عليكم
انا اسامة عبد الوهاب من الفيوم ممكن اتكلم مع اي حد في تجارة انجلش بني سويف ضروري

العلامات المرجعية